اقتصادی

اجرای عملیات ۵ کیلومتر پروژه لوله گذاری سلوش و کیاگهان لنگرود

مدیر شرکت آب و فاضلاب لنگرود از اجرای عملیات ۵ کیلومتر پروژه لوله گذاری مجتمع سلوش و کیاگهان این شهرستان خبر داد

رضا رحیمی پور در گفتگو با اخبار ورزشی گیلان ، با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه لوله گذاری مجتمع سلوش، کیاگهان در حال اجرا است، اظهار کرد: طی بازدیدی که توسط نماینده و فرماندار شهرستان از مشکل هدر رفت فراوان آب به دلیل وجود شبکه فرسوده در این منطقه داشتند این عملیات صورت گرفت.

وی با بیان اینکه برای این پروژه حدود ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار صرف شده است، افزود: این اعتبارات از محل محرومیت زدایی برای اجرای این پروژه در اولویت و دستور کار قرار گرفت.

رحیمی پور اضافه کرد: با اتمام عملیات اجرایی فوق از هدر رفت ۶ الی ۷ لیتر آب بر ثانیه جلوگیری می‌گردد و اهالی ۲ روستای بخش کومله از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند می‌شوند.

وی اجرای این پروژه را از کارهای شاخص عنوان کرد و گفت: در تلاش هستیم تا با وفاق و همدلی این روند ادامه پیدا کند تا رضایت مردم را در پی داشته باشد.

رحیمی پور با اشاره به اینکه پروژه‌های دیگری نیز در شهرستان لنگرود جهت برطرف کردن قسمتی از مشکلات آب شرب شهر و روستاهای در حال اجراست، بیان کرد: عملیات لوله گذاری در شهر چاف و لوله گذاری در کوچه‌های تازه تأسیس روستاهای خراط محله و دریاسر، گلسفید، دریاکنار نیز آغاز شده است.

وی افزود: روستای حسین آباد بلوردکان به طول ۴ کیلومتر در مرحله انتخاب پیمانکار است که به زودی اجرا خواهد شد، همچنین روستاهای لشه و کولاک محله در مرحله نقشه برداری است و این پروژه نیز اجرا می‌شود.

رئیس آبفای لنگرود اصلاح شبکه فرسوده و تقویت بروز رسانی زیرساخت‌های آبرسانی شهرها و روستاها و افزایش انگیزه خدمات رسانی در کارکنان را از برنامه‌های اصلی خود عنوان کرد و گفت: راه برون رفت از مشکلات آبفا استفاده از خرد جمعی، پاک دستی و کاهش هزینه‌ها و حمایت مسئولان شهرستان و استان است.

46

دکمه بازگشت به بالا