ورزشی

احداث خانه اسکواش نقش بسزایی در کسب میزبانی‌های بین المللی دارد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، مراسم افتتاحیه پروژه ساخت ، تعمیر و توسعه مجتمع اسکواش انقلاب صبح امروز با حضور مهدی علی نژاد معاون وزیر ورزش و جوانان ، کاوه احمدی مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان و توسعه و تجهیزات شرکت و مسئولان باشگاه انقلابی. شد.

پیش بینی می شود این پروژه برای میزبانی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در ماه سپتامبر در کمتر از هفت ماه به اتمام برسد و به عنوان خانه اسکواش ملی ایران افتتاح شود.

برگزاری این مسابقه می تواند برای اسکواش ایرانی و برگزاری یک مسابقه جهانی نکته مثبتی باشد. مهدی علی نژاد در این مراسم گفت: فدراسیون جهانی میزبانی هر یک را فراهم می کند کشور شخصی استانداردهایی دارد و باید در آن کشور باشد کورت و یکی اصلی کورت باید یک لیوان باشد. ما در ایران این شرایط را نداریم و خوشبختانه با این کاوش و مشارکت بخش خصوصی ، باید این مجموعه ظرف مدت 6 ماه ساخته شود و این مشکل حل شود.

وی افزود: دادگاه نقش مهمی در توسعه اسکواش در کشور و تأمین میزبانی قاره ای و جهانی خواهد داشت و ما از فدراسیون اسکواش و شرکای آن و همچنین شرکت توسعه برای نقش مهم آنها در این زمینه تشکر می کنیم موضوع ” من مشتاقانه منتظر افتتاح این مجموعه در 6 ماه آینده هستم.

معاون مسابقات ورزشی حرفه ای و توسعه وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: تخصیص زمین به این دادگاه و توافق نامه شکل گرفته ، از پشتیبانی می کند وزارت ورزش اگرچه این وزارتخانه همچنین در بخش تسهیلات به فدراسیون کمک می کرد ، اما سرمایه گذاری های آن با بخش خصوصی انجام شد. این افتخار و افتخار است که فدراسیون اسکواش چنین جمع آوری کمک مالی را انجام داده است.

وی گفت: “از نظر حقوقی مناسب است.” در باره مشارکت بخش خصوصی ایجاد شده اگر ما بخواهند بخش خصوصی را درگیر کنند تا بتوانند سرمایه گذاری کنند ، ما مایل هستیم قراردادهای عادلانه ای از طریق استانها و فدراسیون ها ارائه دهیم. این قانون می گوید که ما می توانیم کارهای نیمه وقت را در بخش خصوصی انجام دهیم آنها تأمین می کنند و باید مالکیت به آنها منتقل شود.

دکمه بازگشت به بالا