ورزشی

احساس دوناروما بعد از حذف از لیگ قهرمانان اروپا

سنگربان ایتالیایی پاری سن ژرمن اعتراف کرد که بعد از حذف از لیگ قهرمانان اروپا عصبی است و احساس ناکامی می کند.

به گزارش اخبار ورزشی و به نقل از لوپاریزین، پاری سن ژرمن پرستاره باز هم در لیگ قهرمانان اروپا ناکام بود. تیم پاریسی با وجود جذب سرشناس‌ترین بازیکنان جهان برای یک فصل دیگر در حسرت قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا ماند.

پاری سن ژرمن که در دیدار رفت برابر بایرن مونیخ با یک گل شکست خورده بود در دیدار برگشت این بار با دو گل شکست خورد تا وداعی تلخ و زودهنگام با لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد.

دوناروما سنگربان پاری سن ژرمن بعد از بازی گفت: در لیگ قهرمانان اروپا جزئیات تفاوت ها را رقم می زنند. همه تیم احساس ناامیدی بزرگی دارند. همه ما از حذف از لیگ قهرمانان اروپا خشمگین هستیم.

او ادامه داد: ما از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدیم اما باید سر خود را بالا بگیریم و افتخار کنیم که بخشی از تاریخ باشگاه پاری سن ژرمن هستیم.

این برای دومین فصل پیاپی است که پاری سن ژرمن توان عبور از یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را ندارد. فصل قبل پاری سن ژرمن با شکست برابر رئال مادرید از صعود به یک چهارم بازماند البته آنها سال قبل در دیدار رفت برابر رئال به پیروزی دست پیدا کردند اما در فصل جاری در هر دو دیدار رفت و برگشت برابر بایرن شکست خوردند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا