ورزشی

اخبار خوش برای استقلالی‌ها؛ صلح خطیر و نکونام نزدیک است!

به گزارش خبرگزاری اخبار ورزشی؛ استقلال در میدان مسابقه در لیگ بیست‌وسوم توانسته کارنامه درخشانی را از خود به جای بگذارد و کسب 35 امتیاز تا پایان هفته شانزدهم و ثبت میانگین 2.18 امتیاز ار هر مسابقه باعث شده آبی‌پوشان پایتخت بالاتر از سپاهان و پرسپولیس در صدر جدول کار خود را پیش ببرند. جالب آنکه در ابتدای با توجه به وضعیت فعالیت 3 تیم در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه، به نظر می‌رسید که آبی‌ها در رقابت با 2 حریف پرمهره خود نتوانند از آن‌ها پیشی بگیرند اما شرایط در فصل جاری متفاوت از آنچه تصور می‌شد، پیش رفته است.

به گزارش فوتبال 360، آبی‌پوشان پایتخت با وجود موفقیت چشمگیر در برابر رقبا در زمین مسابقه، در خارج از زمین شرایط ویژه‌ای را داشته‌اند. تنش‌ها و اختلافات میان کادرفنی و مدیریت باشگاه استقلال پیش از آنکه لیگ بیست‌وسوم آغاز شود، شروع شد و با وجود در مقطعی از فصل، با توجه به پادرمیانی‌های انجام شده، طرفین در صلح و آرامش کار خود را پیش بردند اما دوباره در ایام تعطیلات زمستانی، حواشی در اردوی استقلال اوج گرفت و همین مسئله باعث شد تا زمزمه‌هایی درباره برکناری احتمالی علی خطیر و شایعه اخراج نکونام از سوی خطیر مطرح شود!

مسئولانی که سرانجام ورود کردند

نکونام در آخرین موضع‌گیری خود علیه مدیریت باشگاه استقلال، بعد از کسب برد یک‌گله مقابل صنعت‌نفت در آغاز نیم‌فصل دوم مدعی شد که آن‌ها نمی‌خواهند که این تیم با جواد نکونام موفق شود و نسبت به کارشکنی‌ها علیه خطیر و همکارانش موضع گرفت. در طرف مقابل، مدیرعامل استقلال تصمیم گرفت تا واکنش تندی در رسانه به اظهارات جواد نکونام نداشته باشد اما با این وجود، تصمیمات جنجالی او از جمله اخراج تیمِ رسانه‌ای نکونام باعث شد تا تنش‌ها به اوج خود برسد.

مسئولان وزارت ورزش‌وجوانان و اعضای هیات‌مدیره باشگاه استقلال در روزهای گذشته تلاش‌شان بر این بود که بتوانند آشتی‌کنان دوباره‌ای میان خطیر و نکونام به راه بیندازند. در این زمینه گفته می‌شود که از طرفین خواسته تا با یکدیگر تعامل داشته باشند و در این راستا، گفته می‌شود که با وجود تنش‌های اخیر، شرایط در تیم استقلال رو بهبود است و میانجیگری‌های انجام شده از سوی مسئولان ذی‌صلاح باعث شده تا تنش و التهاب در اردوی استقلال به حداقل برسد و صدرنشین لیگ بیست‌وسوم با آرامش بیشتری کار خود را پیش ببرد.

از ماندن حامدی‌فر و بازگشت هاشمی‌نسب تا احتمال جذب گودرزی

مدیران باشگاه استقلال با توجه به مشکلات به‌وجود آمده برای امید حامدی‌فر، در روزهای گذشته با او جلساتی را برگزار کردند که سرانجام شب گذشته توافقات با این هافبک جوان نهایی شد تا یکی از دغدغه‌های نکونام برطرف شود. همچنین با وجود آنکه گفته می‌شد مهدی هاشمی‌نسب به دلیل اعتصاب در تمرینات استقلال شرکت نمی‌کند، بعد از رایزنی‌های انجام شده او از روز گذشته در جمع آبی‌پوش حضور یافت و کار خود را در قامت دستیار نکونام پیش برد تا غائله قهر هاشمی‌نسب هم به پایان برسد.

فرشید سمیعی، عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال همچنین در آخرین مصاحبه خود توضیح داد که براساس تعامل انجام شده میان علی خطیر و جواد نکونام، رایزنی‌ها برای جذب یک بازیکن جدید در حال انجام است که گفته می‌شود استقلالی‌ها همه تلاش خود را برای جذب حسین گودرزی به کار بسته‌اند. با توجه به فرآیند صدور مجوز حرفه‌ای استقلال، مسئولان وزارت ورزش‌وجوانان فعلاً برنامه‌ای برای تغییر در ساختار مدیریتی آبی‌ها ندارند و همین مسئله باعث شده تا آن‌ها از خطیر بخواهند در تعامل حداکثری با جواد نکونام کار خود را پیش ببرد که باید دید این‌بار فرجام آشتی‌کنان مدیرعامل و سرمربی استقلال چه خواهد بود و آیا طرفین می‌توانند تا پایان فصل بدون خلق حاشیه جدید کار خود را پیش ببرند یا به مانند آشتی‌کنان قبلی، خیلی زود دوباره آتش اختلاف میان طرفین بالا می‌گیرد و تنش و التهاب به اردوی آبی‌ها باز می‌گردد.

258 258

دکمه بازگشت به بالا