اقتصادی

اختصاص ۳۵ هزار میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان در سال ۱۴۰۲

قائم‌مقام کمیته امداد از اختصاص ۳۵ هزار میلیارد تومان برای تسهیلات اشتغال مددجویان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش اخبار ورزشی، مصطفی خاکسار قهرودی در همایش سراسری معاونان اشتغال و خودکفایی کمیته امداد، گفت: خودکفایی و خروج مددجویان از حمایت امداد، مهمترین برنامه کمیته امداد در سال‌های اخیر است.

قائم‌مقام کمیته امداد گفت: اگر برای مددجو شغل ایجاد می‌شود، باید طی سالیان متعدد به او کمک و حمایت صورت گیرد و اگر به درآمد رسید ابتدا مستمری او قطع شود اما سایر حمایت‌ها باقی بماند تا به شرایط پایدارتری برسد و زمانی که به شرایط با ثباتی رسید، کاملا از حمایت خارج شود.

وی افزود: اگر به دنبال ایجاد زمینه، انگیزه و باور در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و … هستیم، همه برای رسیدن به زندگی پایدار و توانمندی است.

خاکسار با بیان اینکه کار اصلی کمیته امداد در حوزه اشتغال است، تاکید کرد: برای حوزه اشتغال ۱۴۰۲ مبلغ ۳۵ هزار میلیارد تومان اختصاص یافته است.

وی از ایجاد صندوق ضمانت اشتغال مددجویان خبر داد و گفت: اشتغال می‌تواند همه خدمات در کمیته امداد را به نتیجه درست و نقطه پایانی برساند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، خاکسار بیان کرد: امروز در قالب شکل‌گیری و سامان پیدا کردن کارهای امداد، تلاش داریم به این نقطه طلایی خودکفایی دست یابیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا