ورزشی

اختصاص ۳ سهمیه پارالمپیک زمستانی به ایران

به گزارش شفاف ، عیسی ساوه شمشکی اظهار داشت: از آنجایی که سال گذشته یک مسابقه بین المللی اسکی برای معلولان در رشته های آلپ ، اسنوبورد و اسکی روی کشور به همت ایران برگزار شد ، IPC (کمیته بین المللی پارالمپیک) دارای 2 سهمیه اسنوبرد در بخش های زنان و مردان است. . و سهمیه آلپ در مسابقات مردان برای بازیهای پارالمپیک زمستانی 2022 در چین اختصاص داده شده است که امیدوارم در مسابقات جهانی نروژ به 7 سهمیه برسد.

“مسابقات جهانی نروژ به دلیل توافق نامه بین المللی رده بندی و سهمیه بندی در سه رشته آلپ ، اسنوبورد و اسکی کراس کانتری بسیار مهم است و ما تلاش می کنیم تا حداقل 12 ورزشکار زن و زن در این مسابقات شرکت کنیم تا مجموع مسابقات را افزایش دهیم. سهمیه ، “او گفت. خودتان را بهبود ببخشید.

شمشکی خاطرنشان می کند: در بازی های پارالمپیک زمستانی 2018 ، ما با 5 ورزشکار شرکت کرده ایم ، اما در حال حاضر در تلاش هستیم سهمیه کل ورزش های اسکی برای افراد معلول را افزایش دهیم ، البته اگر در برخی از مسابقات خارج از کشور شرکت کنید ، این امکان وجود دارد و نه فقط یک اردوگاه خانگی.

در پاسخ به این سوال که چقدر انتظار دارید در این بازی های پارالمپیک زمستانی مدال کسب کنید؟ وی افزود: کسب مدال در شرایط فعلی کار دشواری است ، برای رسیدن به این هدف باید بیشتر تلاش کنیم و در مسابقات مختلف شرکت کنیم تا شرایط کسب مدال را برای اسکی بازان ایرانی فراهم کنیم.

در آخر ، شمشکی همچنین به زمان شروع تیم ملی اسکی معلولان برای شرکت در مسابقات جهانی نروژ اشاره و بیان کرد: در نیمه دوم سپتامبر ، ورزشکاران به یک اردوی آمادگی جسمانی دعوت می شوند که این مسابقات تا زمان تیم ملی اسکی ادامه خواهد داشت برای معلولان به مسابقات جهانی نروژ اعزام می شود. در ژانویه برگزار می شود ، ادامه خواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا