اقتصادی

اختصاص ۸۰ میلیارد تومان به پروژه‌های زیست محیطی خوزستان

اخبار ورزشی/خوزستان معاون هماهنگی امور استان‌های سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در دوره دوم سفر ریاست جمهوری، ۸۰ میلیارد تومان به پروژه‌های زیست محیطی و تامین تجهیزات پایش منابع خوزستان اختصاص یافت.

علیرضا نور محمدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس مصوبات دور دوم سفر رییس جمهور به استان خوزستان، ۸۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های زیست محیطی خوزستان اختصاص یافته است.

به گزارش اخبار ورزشی، وی افزود: با توجه به سفر ریاست جمهوری و همراهی رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با وی، به منظور تجهیز دستگاه‌های پایشی استان این اعتبار تصویب و ابلاغ خواهد شد.

معاون هماهنگی امور استان‌های سازمان حفاظت محیط زیست در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح برنامه دو روزه ریاست جمهوری و ریاست سازمان حفاظت محیط زیست به خوزستان  پرداخت و گفت: آقای سلاجقه به عنوان نماینده هیئت دولت در شهرستان‌های کارون، آغاجاری و شادگان حضور پیدا کرد و در راستای محرومیت‌زدایی مصوباتی برای این شهرها تصویب شده است.

نورمحمدی بیان کرد: در روز اول سفر با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست طرح ۳۹۵ هکتاری پرورش میگو در هندیجان به بهره‌برداری رسید. همچنین دیدار با خانواده شهدا، حضور در گلزار شهدای گمنام و بازدید از اسکله بحرکان در شهرستان هندیجان از دیگر برنامه‌های رئیس سازمان حفاظت محیط زیست بوده است.

وی ادامه داد: در روز دوم سفر، آقای سلاجقه با همراهی با رئیس جمهور، بازدیدی از تالاب شادگان داشت و آخرین وضعیت تالاب را به وی گزارش داد. برنامه جلسه شورای اداری شهرستان شادگان نیز به عنوان آخرین بخش از سفر دو روزه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست بوده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا