ورزشی

اختلاس به گروه خونی آجورلو نمی‌خورد/ قوز بالای قوز در استقلال زیاد داریم

در گفت‌وگو با آنا

پیشکسوت تیم استکلل گفت: آجورلو مشاهده اختلاس کرده بهده ولی نیاز است تا در آن سلام کند کند.

حسن روشن در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره رئیس پنجم علی فتح الله زاده به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: تغییرات در مدیریت باشگاه استقلال زیاد است و دلیل آن مشخص نیست. کسی می آید و چرا نفر قبلی می رود؟ مردم انتظار دارند دلیل این تغییرات را بدانند و متوجه شوند که در باشگاه مورد علاقه باشگاه چه خبرهایی در حال رخ دادن است. آجورلو در اوازد شد که خوبي فرنساء و هلا به فتح الله‌زاده رشته آست. فردی که با توجه به مدیریت قبلی در استقلال، تجربه کافی برای حضور در این باشگاه را دارد و از طرفی عاشق چنین پستی است.

وی با اشاره به این موضوع که مشکلات مالی و بدهی توافق جدیدی در مدیریت باشگاه استقلال نیست، خاطرنشان کرد: هر مدیرعاملی که برای استقلال انتخاب می شد به این موضوع اشاره می کرد که باشگاه را با بدهی تحویل گرفته است و هر مدیرعاملی که از این باشگاه رفت. باشگاه هم گفت این موضوع در لینک ذکر شده است. حالا یک سوال پیش می آید که چرا این پست را با بدهی قبول می کنید؟ تنها مدیری که در زمان رفتنش گفت بدهی باشگاه نسبت به زمان واگذاری او کمتر است و آن را به سرپرست بعدی واگذار کرد، فتح الله زاده بود. هنوز هیچ مدیرعاملی وجود ندارد که بتواند بدون بدهی باشگاه را به مدیر بعدی واگذار کند.

pishxot истеглав افزود: در مورد آنچه در زمان آجورلو گفته شد، پول زیادی از دست رفت، برای من قابل قبول نیست زیرا مدیریت به گونه ای نیست که چنین اتفاقی رخ دهد. فتح‌الله‌زاده هم گفت که کے کے آجورلو گند درد و من هم میتوستم اجورلو محدید اختلاس کرد به خود که کے به جورلو نیمیکرد. ممکن است یکی از کارمندان بدون اطلاع او چنین کاری انجام داده باشد که چنین امکانی نیز بسیار ضعیف است، اما خود او احتمال ندارد چنین کاری را انجام دهد. سیدرضا افتخاری تنها مدیرعامل باشگاه استقلال بود که به جرم جعل اسناد آکادمی باشگاه با پنج سال محرومیت از سمت مدیرعاملی و 50 میلیون تومان جریمه مالی محکوم شد. אזרה אגורלו העמים אסט תא או דר אינ שלמע כנד קאנד כנד

و درباره اینکه فتاح زاده گفته بازنشسته نیست و پول بیمه می دهد، گفت: فتاح زاده پست مدیریتی زیادی نداشت و در فضای دولتی و اداری استخدام نمی شد. او شغل آزاد دارد و به گفته خودش داوطلب و داوطلب است. بنابراین او بیکار نیست و نمی تواند یک مدیر مستقل باشد.

وی با تصریح بر اینکه استقلال از فروش بخشی از سهام خود از طریق فرابورس درآمد بالایی داشته و می تواند از این پول برای پرداخت بدهی خود به طلبکاران استفاده کند، گفت: مالک باشگاه استقلال یک شخص است و وجود دارد. پول شخصی نیست که بتوان خرج کرد. البته حساب و کتاب باشگاه مشخص نیست و دولتی که بخشی از سهام را به مردم واگذار کرده باید به بهترین شکل از طریق بورس وصول شود. ما در استقلال قدرت زیادی داریم و نمی توانیم پول مردم را به سادگی خرج کنیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا