ورزشی

اختلاف و دعوای داخلی مدیران پرسپولیس علنی شد

طبق این گزارش شفافدر همین حال ، برخی از اختلافات وجود دارد ، بنابراین ابوالفضل امان الله ، مشاور رسانه ای باشگاه پرسپولیس ، که از نزدیک با مهرداد هاشمی ارتباط دارد ، امروز در توییتر خود نوشت: “آقای سلطانی فر! بیش از دو روز است که در حال حاضر چیزهای زیادی روی میز پرسپولیس رخ داده است. ممکن است سریعاً بدهی برانکو را بپردازیم ، اما آقای رسولپناه اصرار دارد که قرارداد ترکمنچای آتمیه را احیا کند و به پرسپولیس آسیب برساند. “قبل از اینکه دیر شود او را متوقف کنید.”

در پاسخ به این مشکل ، رسول پناه کافی بود تا ساعاتی بعد به وب سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اطلاع دهد:. “

این نشان از عمق اختلافات مهرداد هاشمی ، عضو هیئت مدیره و احمد رسول پناه ، رئیس این باشگاه دارد و به نظر می رسد که پرسپولیس در مرحله جدیدی از مشکلات است. هاشمی به دنبال جذب حامی مالی بود و رسول پناه هم اکنون از دلالی حمایت کرده است که گفته می شود قرارداد وی فسخ شده است.

زخم اختلافات بین مدیران پرسپولیس و ارتش علنی شد

در حقیقت ، حتی اگر باشگاه پرسپولیس خبر خاتمه قرارداد نماینده این باشگاه را اعلام کرد ، به نظر خیلی راحت نبود و دو طیف کاملاً متفاوت در باشگاه پرسپولیس می خواستند اسپانسر جذب کنند و با گروه مورد نظرشان همکاری کنند. چه کسی برنده شد؟

اتفاقات امروز به وضوح سرآغاز حاشیه ها و اتفاقات جدید است و در صورت بسته شدن لیگ ، ممکن است پرسپولیس کنار برود و در روزهای جاهلیت فوتبال ، اختلافات در این باشگاه عنوان شود. در چنین شرایطی می توان گفت اگر متوقف نشود پرسپولیس منفجر خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا