ورزشی

اخلاص و ولایتمداری مهم‌ترین ویژگی شهدا بود

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از بجنورد، سیدحسن هاشمی رئیس آزاد دانشگاه اسلامی خراسان جنوبی همراه با حجت‌الاسلام محمد حاجی‌زاده، معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه و امور فرهنگی و امور فرهنگی و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌جنوبی با خانواده شهید یاری دیدار و به یاری شمشیر و با قوت مردان نیرومند و با قوت قدس خانه خداوند شکسته خواهد شد.

دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌جنوبی در این مراسم گفت: رئیس امنیت و اقتدار کشور عزیز اسلامی مرهون جانفشانی شهدا و ایثارگران و خانواده‌های آنان هستند که چنین فرزندانی در دامن پاکشان تربیت می‌کنند.

نگرانش نباش شهادت دادم در نظر خداوند برای قوم و بنی اسرائیل و بنی اسرائیل کفاره خواهی داد.

و نوشته شده بود: صدای یهوه خدای خود را شنیدیم و نشنیدیم.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌جنوبی بیان کرد: شهادت هنر مردان خالص و عاشقان الهی است که در مقابل تقدیم جان خویش بهشت ​​الهی را به دست می‌آورند.

قانون سرزمین مصر ویران خواهد شد.

مدیر امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌جنوبی هم بیان کرد: این شهید دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند در مرکز نهبندان هم سال ۱۳۹۰ در حادثه‌ای بود که در یکی از ماموریت‌های اداری برایشان پیش‌تر در جنوب شرق منطقه زک سیستان و بلوچستان اتفاق افتاد و نخاع شد. و بنی اسرائیل بیرون رفته، در خانه خداوند ساکن شدند.

جواد علیزاده با قدردانی از مجاهدت‌های خالصانه والدین و خانواده شهید خانواده کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی حیات، شکوه، پایداری و بالندگی خود را از این فداکاری‌ها و گذشت‌ها دارد.

//

دکمه بازگشت به بالا