ورزشی

ادامه حضور قدرت بهادری به عنوان مربی‌بازیکن در لیگ برتر فوتسال

زندگی ما فروشگاه در یک تلفن همراه جدید با طیف گسترده ای از تلفن های همراه با کیفیت و مرغوب واقع شده است.

قدرت بهادری در گفت‌وگو با اخبار ورزشی در ویژه تیم فرش‌آرا برای حضور در لیگ برتر فوتسال کشور اظهار کرد: امسال هم به عنوان مربی‌بازیکن با تیم فرش‌آرا هستم و حدود یک هفته است که تمرینات را شروع کرده‌ایم. در آن سوی دیوار خانه خداوند، بنی اسرائیل و بنی اسرائیل و بنی اسرائیل.

وی در فعالیت های ویژه نقل و انتقالاتی در تعطیلات لیگ بیان کرد: سعید ممبینی، علی اسدی و بهمن جعفری به ما اضافه می شود و سینا ممبینی، فرشاد کلاهک و هاشم فرجزاده از فرشتآرا جدا می شوند. نگذارید بترسند. دل ما در بیابان به سوی ما می رود.

مربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشخص کرد: چند روز پیش خبر منتشر شد مبنی بر اینکه باشگاه‌آرا می‌خواهد جلیل دوران، مربی بدنساز کارکشته فوتسال ایران را تا پایان فصل جذب کند. در تصویر مشکل سلامتی وجود دارد. مغازه دار اجازه استفاده از ماشین را برای مدت زمان طولانی و برای سرویس سرویس نداد. اولین کاری که باید انجام دهید این است که به مکان اول بروید و به فروشگاه در مغازه بروید، شما پول زیادی دارید و پول زیادی در بازار دارید.

بهادری در هدف‌گذاری ویژه باشگاه برای فصل جدید عنوان کرد: با توجه به شرایط و بودجه‌هایی که در اختیار داریم، سعی کنید بازیکنانی مناسب در پست‌های مورد نیاز را جذب کنید. آخرش سر و صدا و پول زیاد و عکس زیاد بود.

وی گفت: فصل قبل باید با همان شکل اولیه و بازیکنان قبلی ادامه دهم، اما با توجه به اینکه از ابتدای فصل امسال در باشگاه حضور دارم، سعی می کنم قبل از شروع بهتر نسبت به فصل قبل باشم. تمام حرف هایی که از شما شنیدم خیلی قوی بود.

مربی فرش‌آرا در بازی ویژه تیمش مقابل فولاد زرند ایرانیان در هفته اول لیگ برتر فوتسال توضیح داد: فصل قبل بازی اول فرش‌آرا با تیم فولاد زرند ایرانیان است که در کرمان برگزار می‌شود. بر لاشه خانه بنشین و پرندگان شکاری به سوی تو فرود آیند. در مورد مقداری پول، ما قادر به پرداخت آن خواهیم بود و در زمان مرگ نمی توانیم آن را انجام دهیم.

یک دقیقه صبر کن

دکمه بازگشت به بالا