ورزشی

ادامه روزهای شیرین استقلال/ بازگشت کاپیتان به اصفهان/ نماینده تبریز به سقوط نزدیک شد

به گزارش اخبار ورزشی؛ در هفته گذشته شاهد حوادث زیادی در ورزش بوده ایم و در این گزارش به مهمترین رویدادها اشاره شده است.

برنده این هفته: استقلال تهران

تیم فوتبال استقلال تهران در هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور در تبریز میهمان تیم ماشین سازی بود و توانست با 2 گل حریف خود را شکست داده و 33 امتیاز کسب کند و سال 99 را با پیروزی به پایان برساند.

508

این هفته غایب است: ماشین سازی تبریز

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال لیگ برتر کشور میزبان استقلال تهران بود و مقابل حریفان خود شکست خورد تا یازدهمین شکست خود را متحمل شود و یک قدم دیگر به سقوط سقوط کند.

501

سرمربی این هفته: فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی ، سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پس از پیروزی برابر فولاد خوزستان در لیگ برتر و پیکان تهران در جام حذفی ، موفق شد از سد ماشین سازی تبریز عبور کند تا روزهای شیرین خود را در جمع آبی ها ادامه دهد.

500

انتقال این هفته: احسان حاجی صفی

احسان حاج صفی ، کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان و بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز با سپاهان اصفهان قراردادی امضا کرد تا از این پس در تیم سابق خود بازی کند. حاجی صفی سابقه بازی در لیگ یونان را نیز دارد.

504

بازگشت وی در این هفته: سعید اخباری

سعید اخباری پس از استعفا مهدی پاشازاده از هدایت تیم فوتبال برای تصدی هدایت سبزها به تیم تبریزی بازگشت. این خودروساز در رتبه بندی وضعیت خوبی ندارد و احتمالاً به لیگ دسته اول سقوط خواهد کرد.

511

پیشنهاد این هفته: لیگ برتر فوتبال

در ادامه هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور ، عصر امروز تیم فوتبال پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی میزبان مسجد نفت سلیمان خواهد بود. دیدار دو تیم در مسجدسلیمان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

502

دکمه بازگشت به بالا