اقتصادی

ادامه شکست‌های سریالی رعد پدافند در لیگ برتر بسکتبال

اخبار ورزشی/خراسان رضوی تیم بسکتبال رعد پدافند هوایی مشهد در هفته نهم لیگ برتر بسکتبال مغلوب کاله مازندران شد.

به گزارش اخبار ورزشی، در ادامه مسابقات لیگ بسکتبال کشور، تیم‌های رعد پدافند مشهد و کاله مازندران در چارچوب هفته نهم لیگ برتر بسکتبال عصر دیروز، ۲۳ آذر ۱۴۰۲ در خانه بسکتبال مشهد به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۹۴ بر ۸۲ به سود تیم مازنی به پایان رسید.

رعدی‌ها با قبول هشتمین شکست خود در لیگ برتر در جایگاه یازدهم جدول با ۱۰ امتیاز باقیماند. سربازان مشهدی تنها در هفته سوم لیگ برتر مقابل فواد هرمزگان به پیروزی رسیدند و در سایر بازی‌های خود به شکست در مقابل رقبای خود رضایت دادند.

رعد پدافند مشهد تنها تیم نظامی لیگ برتر بسکتبال است که تمام بازیکنان این تیم را بازیکنان سرباز تشکیل‌ داده‌اند. به گفته جمال صیفی، سرمربی رعدی‌ پدافند، بودجه تیمش یک دهم بودجه سایر تیم‌های لیگ برتری است و با این بضاعت نمی‌تواند در لیگ برتر به رقابت بپردازد.

حال تنها نماینده مشهد در لیگ برتر بسکتبال خوب نیست و روند این تیم به شکلی است که اگر زودتر ترمیم نشود، قطعا برای بقا در لیگ به مشکل خواهد خورد و شاهد نابودی تنها امتیاز مشهد در سطح نخست بسکتبال ایران خواهیم‌ بود.

به نظر می‌رسد در صورتی که مدیران رعد پدافند در نیم فصل اقدامی برای تقویت تیم خود نداشته باشند، تیم‌شان یکی از گزینه‌های اصلی سقوط از لیگ برتر خواهد بود. بدین ترتیب امتیاز لیگ برتری آویژه صنعت پارسا که به رعد پدافند منتقل شده بود، در پایان فصل خواهد سوخت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا