ورزشی

ادامه مخفی کاری فدراسیون فوتبال در پرونده ویلموتس

گراندها (دلایل تصمیم گیری) مربوط به انتخاب سرمربی سابق تیم ملی از فیفا دریافت شده است ، اما این موضوع را به اطلاع عموم و مردم نمی رساند!

طبق گزارش ها شفاف، و طبق وب سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، مشاور حقوقی فدرال و همچنین کارشناسان ارشد مرکز حقوق بین الملل ریاست جمهوری به برنامه ریزی تدوین لایحه به دادگاه عالی دو و میدانی در زمان مناسب ادامه خواهند داد.
با توجه به شرایط پرونده و لزوم محافظت از مطالب آن و همچنین لایحه مورد بررسی وکلا ، فدراسیون فوتبال از ارائه توضیحات بیشتر در سطح فعلی خودداری کرد و با تأکید بر لزوم اجرای پرونده در متن مناسب ، برای دفاع از حقوق فوتبال ایران. خواهد بود.

لازم به ذکر است که فدراسیون فوتبال در زمان ریاست مهدی تاج ، با مخفی نگه داشتن قرارداد مارک ویلموتس از دید رسانه ها ، کارشناسان و مردم ، خسارت مالی زیادی به خزانه وارد کرد. افرادی که مجبورند چنین جبرانی را از جیب پرداخت کنند ، سیاست محرمانه بودن را تکرار می کنند.

هنوز باید دید که مردم و طرفداران همراه با رسانه ها به عنوان محرم شناخته می شوند تا زاویه این رسوایی بزرگ را بدانند. مهدی تاج ، رئیس سابق فدراسیون فوتبال مدتهاست که از افشای مبلغ دقیق قرارداد مرد بلژیکی و تخصیص آن خودداری می کند.

تداوم راز فدراسیون فوتبال در پرونده ویلموتس

دکمه بازگشت به بالا