ادامه پیروزی‌های شهرداری گرگان در لیگ بسکتبال

تیم بسکتبال شهرداری گرگان نیز در دیدار خود در هفته نهم لیگ برتر پیروز شد.

به گزارش اخبار ورزشی، امروز (دوشنبه) 15 آذرماه 1393 در چارچوب دیدارهای گروه A لیگ برتر بسکتبال، دو دیدار از هفته نهم این مسابقات برگزار شد که در نهایت تیم نظارتی شهرداری گرگان و سیرجان به برتری دست یافت. در برابر مخالفان خود

در اولین دیدار امروز تیم شهرداری گرگان سرگروه الف به مصاف تیم زمینی تهران رفت که موفق شد با نتیجه 78 بر 66 حریف خود را شکست دهد و همچنان در این گروه صدرنشین خواهد بود.

در این دیدار دانش آموز مهران حاتمی در کوارترهای اول، دوم، سوم و چهارم به ترتیب با نتایج 16 بر 20، 21 بر 17، 18 بر 16 و 19 بر 17 پیروز شد. شهرداری در دیدار قبل سیرجان آوران را شکست داده بود.

اما در دومین دیدار امروز تیم پالایش نفت آبادان به مصاف رگولاتوری سیرجان رفت که در پایان بازی با نتیجه 63 بر 75 مغلوب شاگرد علی آرزومندی شد.

نفت آبادان در حالی بازی را واگذار کرد که کوارتر اول بازی با نتیجه 19 بر 19 به پایان رسید و کوارتر دوم با نتیجه 23 بر 21 به سود آبادانی ها به پایان رسید. سپس سیرجانی ها که کوارترهای سوم و چهارم را با نتایج 10 بر 20 و 11 بر 15 به سود خود به پایان رساندند، بازی را به نفع خود رقم زدند.

پیام به پایان رسید

خروج از نسخه موبایل