ورزشی

ادعای عجیبی که توسط سرمربی سابق استقلال مطرح شد


شفر: از آنجا که ما مستقل بودیم ، قضات به ما آسیب رساندند!

آفتاب نیوز:

تقریباً 20 سال پیش وینفرد شفر آلمان را به عقب برگرداند و برای تمرین به کشورهای دیگر رفت و حالا ، در سن 70 سالگی ، وی به فکر بازگشت به فوتبال آلمان نیست.

براساس وب سایت SPOX ، وینفرد شفر سرمربی تیم بنی یاس در امارات گفت: “من در بنی یاس نسبت به سایر تیم ها راحت تر هستم. من و خانواده ام در اینجا احساس راحتی می کنیم.” همه چیز عالی است و باشگاه امکانات فوق العاده ای دارد.

ادعای عجیبی که توسط سرمربی سابق استقلال مطرح شد

وی درباره حضور در استقلال قبل از رفتن به امارات گفت: “بیشتر تجربه های من با استقلال مثبت است.” ما در ایران طرفداران زیادی داشتیم که به فوتبال بسیار علاقه داشتند. بعضی اوقات جلوی صد هزار تماشاگر بازی می کردیم. علاوه بر این ، من هرگز در کشور دیگری افراد یا دوستانی ندیده ام که با من بسیار مهربان و مهربان هستند. متأسفانه برخی از مسئولان کار ما را دشوار کرده اند. هنوز یادم است که چند بار آنها به ما اجازه دادند در زمینی تمرین کنیم که حتی یک باشگاه منطقه ای نتواند آموزش ببیند. سپس در یک لحظه به بچه های تیم گفتم: “معنی ندارد که به خانه بروم.” .

سرمربی سابق استقلال که به دنبال بهانه ای برای ناکامی ما در لیگ برتر بود ، افزود: “با تصمیمات عجیب قاضی ، استقلال از نکات مهم در رقابت برای قهرمانی محروم شده است.” اما هرگز آنچه را که در لیگ قهرمانان آسیا قبل از نیمه نهایی مقابل السد اتفاق افتاد ، فراموش نخواهم کرد. من سه بازیکن کلیدی را از دست دادم زیرا برخی به دلیل سابقه تاریخی استقلال مانع موفقیت این تیم شدند و به دلایلی حتی حاضر به تمدید قراردادها نشدند. علاوه بر این ، بهترین مهاجم من ، یک استعداد 17 ساله ، به فنرباغچه در ترکیه فروخته شد. این پسر شاید بهترین مهاجم من باشد ، اما فروش وی کنترل سیاسی داشت. ناامید کننده است که بدانید که در حال جنگ با تیم مقابل در میدان نیستید.


تمامی محتوای منتشر شده در سایت طبق استخراج اخبار روز، اقدام به نشر محتوا می نماید، به همین خاطر مسوولیت کلیه محتوای این سایت بر عهده منابع خبری بوده و سامانه بر خط اخبار ورزشی هیچ مسوولیتی در قبال همه محتوای سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا