اقتصادی

ارتش آمریكا در حال آماده باش است

با گسترش کروناویروس در واشنگتن ، دی سی ، نیروهای آمریکایی فقط در مورد

به گزارش نیوزویک ، تعدادی از نیروهای آمریکایی برای محافظت از شهر در برابر حملات داخلی و خارجی در پایتخت مستقر شده اند و در صورت لزوم پاکسازی کاخ سفید و سایر مقامات دولتی. ،

این تیم وظیفه داشتند كه دولت همچنان به فعالیت خود ادامه دهد ، و با شیوع تاج ویروس در واشنگتن به اوج خود رسید ، پرسنل ارشد دولت و ارتش را به موقعیتی امن و امن منتقل می كنند.

مقامات پنتاگون اظهار داشتند كه ارتش آمریكا عملیاتی مخفی را انجام نمی دهد. در همین حال ، گارد ملی ایالات متحده در سراسر کشور فعال بوده است.

فعال شدن “مقر ملی با پایتخت” ، که برای انجام دستورات ویژه 10،000 سرباز داشت ، خواسته های پنتاگون را نقض کرد. ستاد مرکزی در حال حاضر فعال است و برخی عملیات را مستقیماً به وزارت دفاع گزارش می دهد.

تعدادی از واحدهای واحدی در پایگاههای نظامی مستقر شده اند و واحدهای پشتیبانی روز و شب در مبارزه با ویروس عروق ویروس کرونا فعال هستند.

طبق گفته NewsWick ، ​​گردان 106 نیروی هوایی ایلینویز توسط دو هلیکوپتر بلک هاوک به بلوار فورت در شمال واشنگتن ، D.C انجام شد و نشان می دهد “اتفاق بزرگی در جریان است”.

در جبهه نبرد علیه ویروس Corona در واشنگتن ، از هلیکوپترهای دی سی برای اخراج رهبران نظامی و دولتی استفاده می شود.

آدام کوالسکی ، فرمانده گارد ایلینویز گفت: “ما آنقدر سریع بودیم که می توانستیم تیم ها را به دور واشنگتن دی سی حرکت کنیم ، مردم را اخراج کنیم و هر کاری را که به ما داده شده بود انجام دهیم.”

کوالسکی افزود: “ما مانند تاکسی های بزرگ هستیم و اطمینان می دهیم که همه افراد به آنجا می روند که باید بروند و فعالیت های دولت متوقف نمی شود.”

ستاد مشترک ستاد ملی از زمان حملات 11 سپتامبر در پایتخت بوده و پایتخت را تحت عنوان برنده نوبل نگه داشته است.

310 310

دکمه بازگشت به بالا