اقتصادی

ارتش با پیشرفته‌ترین تجهیزات بومی از مرزها دفاع می‌کند

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیرو‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمامی مرز‌های کشور حضور دارند و شبانه‌روز مشغول حفظ و حراست از مرز‌های کشور هستند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در آیین اختتامیه هشتمین دوره جامعه‌پذیری نظامی مشترک دانش‌آموزان درجه‌داری آموزشگاه‌های ارتش که صبح امروز (چهارشنبه) در مرکز آموزش درجه‌داری جوادالائمه (ع) برگزار شد، با تبریک اعیاد قربان و غدیر اظهار داشت: عید قربان برای نظامیان یک مسیر پر افتخار بندگی، شجاعت و ولایت‌پذیری را آموزش می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه راه شهدا را با قدرت ادامه خواهیم داد، افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران توطئه‌های استکبار جهانی را تحت رهبری امام راحل تا شروع جنگ تحمیلی خنثی کرد و در این مسیر سه هزار شهید را تقدیم انقلاب کرده است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران هزاران شهید، جانباز و ایثارگر تقدیم انقلاب کرده و همه مأموریت‌های خود را تحت رهبری فرمانده معظم کل قوا با سربلندی پشت سر گذاشته است.

امیر نعمتی با بیان اینکه نیرو‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمامی مرز‌های کشور حضور دارند و شبانه‌روز مشغول حفظ و حراست از مرز‌ها هستند، گفت: ارتش همواره در کنار سایر نیرو‌های مسلح مأموریت خود را به بهترین شکل ممکن انجام داده است.

وی خطاب به دانش‌آموزان درجه‌داری پادگان جوادالائمه (ع) عنوان کرد: شما دانش‌آموزان در ارتشی وارد شدید که مردم کشورمان توقع دارند در زمان وقوع بلایای طبیعی جزو اولین نفر‌هایی باشید که به یاری آن‌ها می‌شتابید.

جانشین فرمانده نزاجا اضافه کرد: شما در ارتشی وارد شدید که در دوران ویروس منحوس کردنا در اولین ساعات همه‌گیری این ویروس منحوس در بین مردم حضور یافت و بلافاصله بیمارستان‌های صحرایی ایجاد و خدمات بسیاری به مردم عزیزمان ارائه کرد.

امیر نعمتی با بیان اینکه باید روحیه ایثارگری در ارتش هر روزه تقویت شود، عنوان کرد: ارتش در سال‌های پس از انقلاب در همه میدان‌ها ولایت‌مداری، ولایت‌پذیری و آمادگی خود را در جهت حفظ و حراست از مملکت ثابت کرده و هر جا که نیاز باشد، شما جوانان باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن در آنجا حضور پیدا کنید.

وی با بیان اینکه شما عزیزان هر آنچه را که چه نیاز است، باید فرا گیرید، یادآور شد: در این مسیر کسانی قدم برداشتند که مایه افتخار این نظام و انقلاب هستند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: ما در هزار و ۵۰۰ کیلومتر از مرز‌های کشور حضور داریم تا امنیت برقرار باشد و مردم با خیال راحت به زندگی خود بپردازند.

امیر نعمتی با بیان اینکه مرز‌های کشور به تجهیزات نوین مجهز هستند و مداوم پایش می‌شوند،گفت: این مسیری است که آگاهانه انتخاب کردید؛ لذا شما درجه‌داران بایستی تمامی تخصص‌ها را به خوبی فراگیرید و از کشور حراست کنید.

دکمه بازگشت به بالا