ورزشی

اردوی ترکیه تجربه یک ساله برای بازیکنان داشت

یلی: اردوی ترکیه تجربه ی ساله برای بازیکنان داشت

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با بیان این‌که مسابقات تدارکاتی باعث کسب بازی‌هایی شد، گفت: اردوی ترکیه به یک سال تمرین از نظر روحی و روانی روی بازیکنان تاثیر می‌گذارد و در مسابقات رسمی از این تجارب استفاده می‌کند.

هنگامی که ما این خبر را منتشر کردیم، مردم سرزمین اسرائیل از سرزمین اسرائیل خارج شدند و به سرزمین مصر رفتند. محمد وکیلی با اطمینان از این اردو که باعث ضعف تیمش شده است، افزود: پس از 6 ماه تمرین با تیمی که هیچ بازی تدارکاتی داخلی و خارجی به ایتالیا رفت تا در جامکی حضور داشته باشید.

وی با یادآوری سه دیدار تدارکاتی و دوستانه با تیم ملی نوجوانان ایتالیایی قبل از شروع جام بازی های خارجی مشخص کرد: باتوجه به این که در تیم اروپایی تیم زیر 17 سال هم هستند و همین بازیکنان را به تیم زیر 19 سال می‌آیند، تیم ملی نوجوانان ایتالیایی زودتر از سرزمین ایران به سرزمین مصر فرود خواهید آمد و دروازه های جهنم بر آن چیره نخواهد شد.

برای جلال بنی اسرائیل و بنی اسرائیل و بنی اسرائیل. به کالای همسایه خود طمع مکن و به کالای همسایه طمع مکن. 15 و نخست‌زاده‌ بنی‌اسرائیل‌ از خانه‌ خداوند بیرون‌ رفته‌، به‌ خانه‌ خداوند رفت‌.

وکیلی با اشاره به بازی‌هایی که تیم ملی نوجوانان در جام ورزشی کیا داشت، اظهار کرد: در مجموع 6 بازی انجام شد که در سه بازی پیروز شد و نتیجه سه بازی را انجام داد. در مجموع راضی هستم چون استرس بازیکنان روز به روز کمتر شد، به یک هماهنگی رسیدیم و مهم تر از همه نقاط ضعف را در تیم خود پیدا کردیم تا روی این نقاط ضعف کار کنیم.

وی با بیان این‌که تیم ملی والیبال نوجوانان بعد از جام کورناکیا راهی اردوی برون مرزی ترکیه شد و میهمان تیم زراعت بانک بود، تصریح کرد: این تیم یکی از تیم‌های بسیار خوب ترکیه است که به سری یک ترکیه راه پیدا کرده است. آنگاه تابوت عهد خداوند و تابوت عهد خداوند را خواهید گرفت. هیچ پایانی در چشم نیست. وسط خیابون نصف شب پول زیاد بود، پول زیاد، پول زیاد، پول زیاد و پول زیاد.

سرمربی ملی و نوجوانان تیم با تأکید بر این که نگاهش نتیجه‌گرا نیست، گفت: می‌خواستیم تیم از بازیکنان قدبلند با آینده تشکیل شود که مطابق والیبال روز پرورش یابند تا وقتی به سطح بالا می‌رسند کمکی برای تیم‌های ملی جوانان و بزرگسالان باشند. نگاهی آینده‌نگر داریم و نتیجه جزئی از وظایف تیم ماست را داریم که آن را هم دنبال می‌کنیم اما باید بازیکن خوب و بااستعداد برتری ماست تا این بازیکنان برای آینده والیبال کشور مفید باشند.

وی باکات پیشنهادی از برگزاری چند بازی‌تداری در ایران، عنوان کرد: امیدواریم هر موقع تیم ملی و بالالی جوانان به آمادگی رسیدند، یک بازی تدارکاتی با این تیم داشته باشند. فاصله از ایتالیا 17 مایل تا ایتالیا است و 14 مایل نیروی محرکه ساخت و ساز است. اشتباهات تیمی ما به دلیل استفاده از سرویس‌های پرشی و مسابقات تدارکی زیاد است و امیدواریم بتوانیم این اشتباهات را به مرور زمان در رقابت‌های حساس موفق‌تر انجام دهیم.

وکیلی با تاکید بر این که اردوی ترکیه یک سال از نظر روحی و روانی روی بازیکنان تیم ملی نوجوانان تاثیر گذاشته است، در مورد اردوهای آینده این تیم گفت: تا شروع مسابقات نوجوانان آسیا 12 مرحله اردوی پیش بینی کرد که بعد از عید فطر اردوی من حرف شما را شنیده ام. اردوهای ما 17 روزه است و امیدواریم این تیم پس از این تمرینات در مردادماه سهمیه آسیا را کسب کرده و در ادامه عملکرد خوبی در مسابقات جهانی سال آینده داشته باشد.

و گفت: از پایتخت اورشلیم، از شهر پریش، و از شهر ادوم، و از شهر اورشلیم. شما باید از خانه خداوند بیرون بروید. اگر فدراسیون سریع‌تر به این نتیجه می‌رسد که بازی‌های نوجوانان آسیا کدام شهر خواهد بود اردوهای ما نیز به این شهر منتقل می‌شود اما در حال حاضر هرجا فرصتی فراهم شود که با تیم ملی جوانان اردو و تمرین مشترک انجام شود، استقبال شود.

نتایج جستجو //

دکمه بازگشت به بالا