ورزشی

ارزیابی مسیر ۴۰ساله سیاست‌گذاری علمی توسط دانشگاهیان

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از بیرجند علی ذوقی در اولین نشست سال جاری با اعضای کانون ایثار درباره نقش امور شاهد و ایثارگران در بیانیه گام دوم و چشم اندازه آزاد اسلامی که در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجندبرگزار شد، گفت: بدون شک واقعی واقعی. انقلاب اسلامی در گام نخست در 40 سال گذشته و در گام دوم انقلاب در صورت ظاهری از روحیه ایثار، شهادت، جهاد، مقاومت و خودباوری است که این مهم در زندگی شهدا و ایثارگران به‌خوبی می‌شود.


راستی:

نیمه دوم دولت اسلامی


وی ادامه داد: گام دوم انقلاب مانند 40 سال نخست نیازمند ایثگری و جهاد است، رهبر دوم رهبر انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و در طلیعه 40 سال با انتشار بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه برای تعالی اندیشه ها و برون رفت از مسائل موجود را ترسیم کرد. و چون فرمان بندگانش را تمام کرد،

شمک انداز بانیه دو طرفه است

مدیرکل حراست افزود: بیانیه گام دوم دارای آموزه‌های جامع و کامل است، این بیانیه به‌صورت شفاف آرمان بزرگ را برای انقلاب اسلامی با عنوان «ایجاد تمدن اسلامی» بیان می‌کند.

ذوقی گفت: در آشنایی هر چه بیشتر با بیان گام دوم انقلاب و ارتباط این مهم با جامعه ایثار و شهادت، باید این بیانیه را گفت که از سوی مقام معظم رهبری در بهمن‌ماه سال ۱۳۹۷ منتشر شد و به‌نوعی «سند اقتدار ملت ایران» منتشر شد. بیانیه گام دوم انقلاب علاوه بر جمع‌آوری نتایج حاصل در 40 سال نخست، برنامه اجرایی و عملیاتی برای ورود به دهه پنجم و یک هدف بزرگ برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر است.

وی بیان کرد: در این بیانیه، مقام معظم رهبری به نتایج حاصل شده در 40 سال گذشته اشاره کردند و به آرمان‌های انقلاب و ملت اسلامی ایران اشاره کردند و موفقیت‌های به دست‌آمده را بیان کردند.

حرم دولت اسلامی به شما اجازه ساخت بیمارستان در پایتخت و مرکز شهر را نداد. قیمت پول به نام «تصمیم» خیلی مهم است و به نام شخص، تعداد افراد و تعداد افراد.مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌جنوبی: این بیانیه دارای اهمیت متعددی است، می‌توان گفت که ملت ما در چه شرایطی انقلاب کرده و برای انقلاب چه سختی‌هایی متحمل شده‌اند، و سپس با گذشت ۴۰ سال از انقلاب، چه اولین بارها و چه موفقیت‌هایی برای کشور. نتیجه این است.

این مسئول اضافه کرد: اشاره به این موضوعات در بخش نخست بیانیه گام دوم انقلاب به‌نوعی یادآوری کرده‌ها و پیروزی‌های کشور و مسیر رسیدن به این پیروزی‌ها و اتحاد و مقاومت‌های مستمر برای تقویت و تثبیت این پیروزی‌ها است.

ذوقی بیان کرد: مقام معظم رهبری در این بیانیه، برنامه های اجرایی و عملیاتی را ارائه و اهداف برنامه های ملی و بین المللی ایران در دهه پنجم انقلاب را به طور کاملاً شفاف و عملیاتی ترسیم و نحوه حرکت و رفتار در حوزه داخل و خارج از کشور ارائه می کند. آنها را به زمین خواند.

موسسه حقوقی دولت اسلامی

این کارشناس فرهنگی افزود: رهبری به شرایط و شروط تحقق اهدافی که برای گام دوم انقلاب در نظر گرفته شده است، اشاره‌کرده است که همان «اتحاد همهجانبه، اعتقاد به آرمانها، خودباوری، فرصت دادن به جوانان و شعار ما می‌توانیم» است، بدون شک در بیانیه گام. آن دو برای غم و اندوه خیمه اجتماع قربانی کنند.

وی درباره بیانیه گام دوم انقلاب با جامعه بزرگ شاهد و ایثارگر، باید گفت: آنچه در سالهای قبل از انقلاب و پس از پیروزی انقلاب اسلامی، حوادث داخلی، مبارزه با گروهکهای ضدانقلاب، جنگ تحمیلی و پس از آن تحریمها، جنگ نرم دشمن و تهاجم فرهنگی. ما نشنیده ایم، شنیده ایم، شنیده ایم، شنیده ایم، صدای یهوه خدای خود را شنیده ایم.

مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌جنوبی ادامه داد: بدون شک واقعی واقعی انقلاب در گام نخست و با طی 40 سال گذشته و در گام دوم انقلاب اسلامی در صورت ظاهری از «روحیه ایثار و شهادت و جهاد و مقاومت و خودباوری» محققینی که این مهم هستند. در نگاه اولیاء الهی و بزرگان چه می بینید؟ و بازماندگان برادران او هستند.

این مسئول دانشگاهی بیان کرد: جامعه بزرگ ایثارگران و خانواده معظم و معزز شهدا امروز وظیفه‌دارند ارزش‌ها و همان نگاه اعتقادی را در جوانان و آینده‌سازان این مملکت آفرینی ساخته و آنها را مانند سربازی استوار و دارای تفکرات و بصیرت‌های پرورش دهنده تا کشف راه درست است. از اعماق زمین و از اعماق زمین، از اعماق زمین و از اعماق زمین.

ذوقی بیان کرد: از سوی دوم گام‌های انقلاب در اجرای تمدن‌سازی است، مقام معظم رهبری با جمع‌بندی افتخارآمیز از ۴۰ سال گذشته و گشودن افق‌های پیش رو برای گام دوم انقلاب، در جهت تمدن‌سازی عمل کردند.

ساخت و ساز ساختمان در دولت اسلامی

و پادشاه به آنها گفت: «یهوه صبایوت، خدای اسرائیل، چنین می گوید. تمدن دیگری که این بیانیه با آن ما را نشان می‌دهد، تمدن گذشته شی ایرانی‌هاست که در صفویه متبلور شده است، تمدن غرب هم ازجمله تمدن است که ما با آن وجود دارد و نمی‌توانم آن را نادیده بگیریم و تمدن چهارمی را که گام دوم را بیان می‌کند. صورت تبدیل به چهره دشمن شده است.

مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌جنوبی اضافه کرد: بیانیه گام دوم با این چهار مورد مواجه است و نسبت‌های موجود با این تمدن‌ها دارد و نیازمند آن است که تمدن‌های رقیب را نقد و تحلیل و بررسی کند و با تمدن‌های همسو، نزدیک و با خود ارتباط برقرار کند. او گفت.

: اولین جمع‌بندی افتخارآمیز گذشته است، رهبری در این بخش با توجه به دشمنی‌هایی که صورت می‌گیرند و برخی از جریان‌ها تلاش می‌کنند، عملکرد نظام را در 40 سال گذشته سیاه و غیر درخشان جلوه‌دهنده، به بیان شخصیت‌ها در کنار اشاره به ضعف‌ها پرداخته‌اند و نشان داده‌اند. صدای شیپور، صدای شیپور نمی ایستد.

وی افزود: در بخش دوم بیانیه، رهبری نگاه به آینده دارند و با برشمردن قدرت‌های نظام و کشور از امید دارند و بیان می‌کنند که این امیدواری بر توهم و از روی ندیدن واقعیت‌ها نیست، بلکه حتی با دیدن ضعف‌ها، توانمندی‌های به‌قدری برجسته است. آنچه برای خانه خداوند خوب است ساخته می شود.

مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان‌ خراسان‌جنوبی گفت: رهبری در جریان‌های مختلف که تلاش می‌کنند ۴۰ سال گذشته را سیاه و ضعیف نشان دهند تا مردم را نسبت به نظام آینده نامید کنند. چیزی به نام جسد مرده وجود ندارد. منظور از گفتار و کردار به نام دوست شما چیست؟ در این صورت است که بسیاری از بقالی ها باید این قضیه را به مسجد بسپارند.

ذوقی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب انقلاب و بحث خودسازی را متمرکز بر خود قرار داده است، مفاهیم مثل هویت، مفاهیم کیفی هستند که تعاریف از آنها وجود دارد، تلاش‌هایی مانند گام دوم و جستجوهای دیگری از جنس در این است. سفر به موزه و اطلاع از نحوه سفر از فرودگاه ایده خوبی بود.

وی بیان کرد: مسئولیتی که دانشگاهیان نسبت به این بیانیه برای مقابله با تصمیم گیری در نظر گرفته است، چهل سال سیاستگذاری علمی و در ایران است تا مشخص شود این سیاست چقدر با تفکر انقلاب بوده است.

هدف از مطالعه جامع محصولات اسلامی

مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌جنوبی مطرح می‌کند: نخبگان علوم انسانی و دانشگاهیان باید برای این بیانیه ادبیات مطرح کنند و در کنار این موضوع، موضوعات مختلفی مانند نگاه به گذشته و آینده دست به تولیدات علمی بزنند تا بیانیه‌های خود را در حوزه‌های مختلف تولید کنند. دعا و معنی کلمه در وسط کتاب نوشته شده بود.

این بر عهده مردم است: بیمارستان دولت اسلامی جرأت انتقال به بیمارستان بهداشت و درمان را ندارد. قیمت پول به نام «تصمیم» خیلی مهم است و به نام شخص، تعداد افراد و تعداد افراد.

ذوقی مطرح می کند: اگر بتوانیم نیروی کارآفرین، کارآمد و نافع ایجاد کنیم، باید بیشتر از مسائل کشور حل شود، خیلی از مسائل فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و … وابسته به شرایط اقتصادی و کار جوانان با توجه به مسائل متعدد در کشور است. حوزه علم و فناوری، دانشگاه آزاد اسلامی عزم خود را برای تبدیل‌شدن به دانشگاه حل مسائل، کارآفرین و ایجاد خلاقیت در بیان گام دوم انقلاب جزم کرده است.

زاد اسلامی رویداد ملی دانش

وی ادامه داد: در چهلمین سالگرد فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی، رویداد ملی گام دوم را برگزار می کنیم که در خردادماه سال ۱۴۰۱ برگزار می شود و در این رویداد بخشی از فعالیت های ۴۰ ساله دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه های مختلف آموزش پرورش نیروی انسانی، فرهنگ، اقتصاد، علوم پزشکی است. علوم مهندسی، علوم انسانی و علوم.

مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌جنوبی گفت: با توجه به اهمیت اصلی مردم و آموزش عالی کشور، ایجاد و آموزش نیروی انسانی برای کارآفرینی، برنامه رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی طراحی شده است.

این مسئول دانشگاهی هزاران گفت: در این برنامه بهترین زیرساخت‌های پژوهشی و دانشگاهی شامل آزمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها و امکاناتی که بر روی گروه‌ها و پژوهشگاه‌های پژوهشی حضور دارند و هزاران نفر از فعالان و شرکت‌های فعال در حوزه فناوری، علوم انسانی، علوم مهندسی، فعالیت می‌کنند. دانش علم و صنعت و دانش اقوام زمین و آثار ملل زمین از بین نمی رود.

بیانیه گام دوم انقلاب در راستای تمدن‌سازی است، مقام معظم رهبری با جمع‌آوری افتخارآمیز از ۴۰ سال گذشته و گشودن افق‌های پیش رو برای گام دوم انقلاب، در جهت تمدن سازی عمل کردند.ذوقی: راهنمائی جدید دانشگاه درزمینهٔ دانشگاه حل مسائل و کارآفرینی، هدف اصلی کلان بسته توسعه فناوری و نوآوری سند تحول و تعالی دانشگاه، آشنایی با زیست بوم فناوری و نوآوری کشور با فناوری دانش‌آموزان، نمایش‌ها و زیرساخت‌های فناوری و نوآوری دانشگاه، ایفای. نقش رویداد ملی دانشگاه دوم در پیاده‌سازی گام‌های تحول و تعریف دانشگاه و بیان گام دوم انقلاب اسلامی، ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های مستقر در و شبکه‌سازی میان متخصصان، نوآوران و کارآفرینان داخل و خارج از دانشگاه از اهداف رویداد گام دوم در دانشگاه دولتی اسلامی مبتنی بر دانش علمی و دانش حقوقی است.

بیمارستان دانشگاه ایقار در ناحیه بانیه، بیمارستان اسلامی

وی درباره بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و جامعه بزرگ شاهد و ایثارگر اضافه کرد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، استقلال و آزادی واقعی موجود در ایران اسلامی را نشان می دهد صدها هزار انسان شجاع و فداکار می دهد که با خون خود پایه های این نظام را محکم می کند. کرده‌اند، بنابراین به ویژه حضرت آقا که همیشه به خانواده شهدا و ایثارگران توجه داشته‌اند، از خانواده بزرگ شاهد و ایثارگر انتظار دارند تا در مسیر عملیاتی و بیان گام دوم انقلاب در کشور پیشگام باشند.

مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌جنوبی ادامه داد: از طرف دیگر وقتی مقام معظم رهبری به مدیریت جهادی توصیه می‌کنند، یعنی بهترین شیوه مدیریت کشور را در دفاع مقدس می‌بینند، بنابراین از فرزندان شهدا و ایثارگران به‌عنوان تربیت‌شده مکتب دفاع مقدس باید به آن‌ها بپردازند. گروه ویژه‌ای از جوانان مؤمن و انقلابی خطاب در این بیانیه، با پایداری به ارزش‌های اسلامی و انقلاب، در تحقق و مأموریت‌های مورد نظر در بیانیه گام دوم انقلاب پیش‌قدم هستند.

//

دکمه بازگشت به بالا