ورزشی

ارمغانی: آماده تقابل با قوی‌ترین ژاپن هستیم/ من و حامد مشکلی نداریم

سرمربی تیم ملی بسکتبال می گوید شاگردانش آماده رویارویی با قوی ترین های ژاپن در چهارمین پنجره انتخابی جام جهانی 2023 هستند.

سعید ارمغانی درباره شرایط تیم ملی بزرگسالان برای حضور در پنجره چهارم انتخابی جام جهانی 2023 با ما صحبت کرد. بازیکنان تلاش زیادی کرده اند و آماده رویارویی با رقبای خود هستند. نقاط ضعف و قوت آنها را می دانیم، امیدوارم با استفاده از نقاط ضعف آنها پیروز شویم.

وی ادامه داد: امیدواریم تیم بزرگسالان نیز مانند جوانان با قلب بزرگ وارد زمین شود، هرچند این جوانان نیز چنین روحیه ای را از تیم بزرگسالان آموخته اند. واقعا خوب بود که بازیکنان تیم جوانان بعد از برد کنار حامد حدادی رفتند و حامد آنها را مثل یک برادر بزرگ گرفت. امیدوارم تماشاگران بیایند و پیروزی تیم را ببینند.

ارمغانی درباره تغییرات ژاپن برای پنجره چهارم و تغییرات ایران در دو بازی اول توضیح داد. ژاپن هم بازیکنان خوبی دارد و یک بازیکن خارجی جدید هم آورده اند اما مطمئن نیستم با خودشان به تهران بیاورند یا نه. در هر صورت آماده بازی با قوی ترین تیم ژاپنی ایران هستیم.

او شرحة هاواشی اخترین باستان بر کهدادی با وی نیز گفت: مشکلات درون خانواده همیشه وجود دارد، اما نکته مثبت این است که این مشکل در اینجا حل می شود. هم ما و هم حامد در این رابطه به خود اجازه نمی دادیم با هم حرف بزنیم و الان مشکلی نیست.

سرمربی تیم ملی بسکتبال بزرگسالان ایران درباره پیروزی تیم ملی نوجوانان مقابل ژاپن نیز توضیح داد: این برد را به همه جامعه بسکتبال تبریک می گویم و بچه ها واقعاً جان خود را روی زمین گذاشتند و نشان دادند که قلب بزرگی دارند. در نیمه اول از نظر تاکتیکی خوب نبودیم و در انتقال از حمله به دفاع ضعیف بودیم و در حمله هم گردش توپ کمی داشتیم به همین دلیل ژاپن فاصله را زیاد کرد. در نیمه دوم اما با دفاع منطقه خیلی خوب ژاپن را کنترل کردیم و در حمله سه امتیاز گرفتیم تا بازی را ببریم.

و در پاسخ به این سوال که نوجوانان و جوانان حاضر در تیم ملی جوانان را چگونه ارزیابی کردید؟ تعليقة داد: من فيكر ميكنم بھاك‌هاي ما بازيكنان با استعداد هستند. نفراتی چون امینی و جافری از جونارهین در آن تیم شَهد شَتَه کے کے و کوب هم کرد کرد. بازیکنان جوان در شرایط خوبی هستند. همانطور که گفتم در نیمه دوم بازیکنان با هوش و تاکتیک خود بازی را بردند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا