ورزشی

از آقایی پرسپولیس در آسیا تا ناکامی استقلال/ تراکتور قربانی حواشی داخلی!

به گزارش اخبار ورزشی ؛ لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب هنگام نزدیک شدن به مرحله نهایی به عنوان نماینده ایران در این فصل مسابقه حضوری ویژه داشته باشید و در حالی که همه به تنهایی منتظر شروع مرحله یک چهارم نهایی این نبرد هستند پرسپولیس در بین تیم های ایرانی موفق شد به چهار تیم برتر منطقه غرب آسیا بپیوندد.

به بهانه دور نهایی یک هشتم نهایی این مسابقات ، عملکرد سه نماینده ایرانی شرکت کننده در این مسابقات را بررسی می کنیم:

پرسپولیس ؛ مردی در آسیا / درست مثل همیشه

512

دانش آموزان یحیی گل محمدی در حالی که در فصل لیگ قهرمانان آسیا همچنین اجازه شرکت در چهار تیم برتر را داشت که با عملکرد خوب توانستند شهرت کسب کنند فوتبال ایران در آسیا بودن. قرمزهای تهرانی که وظیفه خود را در مرحله گروهی در مرحله قبل با یک سازمان ویژه هندی آغاز کردند ، با کسب 15 امتیاز از 6 دیدار خود مقابل گوام هند ، الوحده امارات و الریان موفق شدند. قطر به عنوان اولین تیم از گروه E که به 8 تیم برتر غرب آسیا صعود کرد ، در حریفی ناآشنا اما سرسخت به مرحله بعدی مجبور شد ، استقلال تاجیکستان عنوان قهرمانی تیم این فصل از لیگ قهرمانان معرفی شد ، برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی. سرخ پوشان ایرانی که فصل گذشته عنوان نایب قهرمانی را در اختیار داشتند ، در دیدار رسمی حریف حریف تاجیکی خود بدون حضور برخی از ستاره های فصل قبل به میدان رفتند. مشکل مالی باشگاه ها و تعدادی سختی ها او در مقابل حریف سرسخت خود در مقابل بسیاری از هواداران حریف تاجیکی خود با گل دیر اما چشمگیر مهدی ترابی ستاره اول و آخر پرسپولیس ، بار دیگر در قاره کهن به عنوان مدعی قهرمانی تبدیل شد و آسیا را مجبور به تعظیم و ستایش کرد.

استقلال ؛ تداوم شکست این بار در آسیا

505

هر چند آبی سرمایه، پایتخت نشین ها در آرزوی پایان دادن به سقوط در آسیا در این فصل هستند و با تغییر تیم و روحیه جدید امیدوارند به چهار تیم برتر غرب برسند ، اما عوامل زیادی برای جلوگیری از دستیابی به این هدف همکاری می کنند. استقلال در گروه به اصطلاح مرگ او کار خود را در لیگ قهرمانان آسیا در این فصل آغاز کرد ، در گروه C پیش از الشرطه ، الدحیل قطر و الاهلی عربستان سعودی ، با 11 امتیاز به دور بعد صعود کرد و اللوان هلال عربستان سعودی بودن. اگرچه این تیم از نظر امکانات و بازیکنان با تیم ثروتمند ریاض همتراز نیست ، اما از نظر فوتبال وضعیت نسبتاً خوبی دارد. آبی های ایران پس از یک انتقال تابستانی ، با ظاهری جدید وارد 8 تیم برتر آسیا شدند و امیدوار بودند با عبور از سد الهلال موفقیت خود را در آسیا بشکند ، اما برخی حواشی و مشکلات داخلی از یک سو و خطاهای فنی و فردی از سوی دیگر ، آبی ها پس از شکست احتمالی 2 بر صفر مقابل اولین تیم باشگاهی در عربستان سعودی ، در طول مسابقه دست دادند تا از شر تلخی بازی خلاص شوند.

تراکتور ؛ ایمن از حواشی بی پایان

7

طرفداران تبریزی با سهمیه قهرمانی در جام حذفی آنها هنگام صعود از گروه B این رقابت ها توانستند وارد این سطح از لیگ قهرمانان AFC شوند ، که ممکن است کمی دست نیافتنی باشد ، اما تیم هایی با الشرجه ، مجاهدین ازبک و نیروی هوایی عراق او در یک گروه بود و سرانجام با 2 برد و 4 تساوی و 10 امتیاز در گروه خود دوم شد و به مرحله بعد راه یافت. در شرایطی که تبریزی در چند ماه اخیر با اختلاف فشرده شده است عجیب در مواجهه با آنها ، آنها نمی توانند به این هدف بزرگ برسند. بسیاری از مشکلات مدیریتی و درون باشگاهی برای تراکتورسازی شرایطی را رقم زد که این تیم باید از این مرحله از بازی کنار می رفت اما در نهایت این تیم با 18 بازیکن و نیم تیم راهی دوحه شد تا مقابل آل به میدان برود. -نصر در حالی که بسیاری بر این باور بودند که تراکتور با شکست سنگین جدایی سختی خواهد داشت ، این تیم با یک گل مغلوب حریف خود از عربستان شد و پس از بازی از صعود به دور بعد باز ماند. 5/5

دکمه بازگشت به بالا