ورزشی

از اینکه می شنوم ریشه کرواتها از ایران است، خوشحالم/ روی فرم هستیم و دلیلی ندارد دینامو قهرمانی را تکرار نکند/ لیگ کرواسی رو به جلوست/ اسکوچیچ به هر بازیکنی که بهتر باشد، میدان می دهد

به گزارش اخبار ورزشی؛ یورترنیستی در مصاحبه با صادق محرمی ، مدافع ارشد دینامو ، در شماره امروز نوشت: “او زبان کرواتی را خیلی بهتر می فهمد.” وی که به تازگی با خانواده اش از سفر به ایران بازگشته بود ، قرارداد جدید خود را با دینامو تا تابستان 2025 تمدید کرد.

سفر به وطن و خانواده چطور؟

خیلی خوب اما این 10 روز خیلی زود گذشت. من باید هر چه زودتر خانواده ام را به زاگرب بیاورم.

آیا خانواده پرجمعیتی دارید؟ دوستان چطور؟

مادر ، پدر و برادر ، دلم برای آنها تنگ شده است. امیدوارم کرونا به زودی تمام شود و آنها به دیدن من بیایند. خواهرم نیز یک بازیکن فوتبال است و من عاشق نشان دادن زیبایی کرواسی هستم. البته به دلیل شرایط اپیدمیولوژیک نتوانستم با بسیاری از دوستانم ملاقات کنم.

کرونا در ایران چگونه است؟

محرمی: قرنطینه در تهران وجود دارد اما اکنون وضعیت بهتر از گذشته شده است.

باشگاه ریه تا یک هفته دیگر به ورزشگاه ماکسیمیر می رسد. بلافاصله ریتم به سرعت شروع می شود و …؟

محرمی: بله ، همه چیز تغییر کرده است ، اوضاع در هر لیگ اروپا مانند گذشته نیست. ما خوب تمرین کردیم و برای روز بعد آماده شدیم. عملکرد خوبی داریم و هیچ دلیلی وجود ندارد که نتوانیم همان نتایج آخر فصل را بدست آوریم.

54

این بازی یک ماه پیش در لونگ کا با تساوی 2-2 به پایان رسید.

راز: بله ، ریه ها همیشه یک حریف سرسخت هستند. اما فکر می کنم ما هم می توانیم در این بازی پیروز شویم.

بعد از بازی با لونگ کا ، او با گوریتسا و بازی برگشت با هاجوک بازی می کند. بعد از این سه بازی ، کجا می توانید پشت میز باشید؟

من فکر می کنم این فصل لیگ بیش از هر زمان دیگری سخت خواهد بود ، اما ما دینامو هستیم. من باید کار خودمان را انجام دهم و از هر مسابقه هر 3 امتیاز را بدست آورم و دیگر جای نگرانی نیست.

در دینامو مانند پرسپولیس در تهران برای رسیدن به پیروزی با فشار روبرو هستید. آیا شما آشنا هستید؟

فشار مداوم برای بازیکنان خیلی خوب نیست زیرا می تواند شرایط بدی را در مسابقه ایجاد کند. اما مسئله این است که مردم فکر می کنند ما دینام هستیم و باید همه تیم ها را به راحتی شکست دهیم. اما این درست نیست. همانطور که با آخرین تیم روی میز بازی می کنید ، آنها لجبازی می کنند. بعضی اوقات با 4 رقم صفر پیش می رویم ، اما همیشه آسان نیست.

فکر می کنید لیگ کرواسی در حال پیشرفت است؟

آره. وقتی آن را با سه سال پیش مقایسه کردم ، در آن زمان تفاوت زیادی از نظر کیفیت تیم وجود داشت ، اما اکنون به همان شکل تبدیل شده است و هیچ بازی را نمی توان برنده دانست. این برای لیگ خوب است.

آیا به بازی با کراسنو فکر می کنید؟

محرمی: تا آن زمان ، ما 7 بازی دیگر داریم ، از یک بازی به بازی دیگر می رویم. من با این باشگاه و لیگ روسیه آشنا هستم. آنها تیم بزرگی دارند. امیدوارم ماه آینده یک سری مسابقات خوب داشته باشیم و بر Cransador غلبه کنیم.

آیا شنیده اید که برخی محققان می گویند کروات ها اصالتاً ایرانی هستند؟

آره. از شنیدن آن خوشحال شدم و این را از طریق روابط خوبم با کروات ها احساس کردم.

آیا در کرواسی گواهینامه رانندگی دارید؟ یا پیاده رو را ترجیح می دهید؟

بله ، اما من به ماشین احتیاج ندارم. من کنار استادیوم زندگی می کنم و به اتومبیل ها فکر نمی کنم. من اعتقاد ندارم که بازیکنان فوتبال باید رانندگی کنند و صادقانه بگویند ، وقتی در خیابان قدم می زنم و در جمع هستم احساس بهتری پیدا می کنم.

تیم ملی ایران در برنامه مقدماتی جام جهانی پس از عراق و بحرین در جایگاه سوم قرار دارد. از زمانی که اسکوچیچ مربی تیم ملی ایران شد ، چند دقیقه در زمین هستید؟

آره. دراگان اولین مربی در زادگاه من بود که به من فرصت داد به عنوان ملوان بازی کنم. من از 17 سالگی به تیم اصلی آمدم. او مرا خوب می شناسد. وی از زمان تصدی سمت سرمربی تاکنون توجه زیادی به نام و نشان بازیکنان نداشته و کلیه مسابقات را دنبال کرده است. همه بازیکنان را از داخل و خارج دنبال کنید و بازیکنان بهتری را دعوت کنید.

آیا تجربه خوبی با مربی کروات دارید؟

آره. آنها مثل برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس خیلی به من کمک کردند.

دکمه بازگشت به بالا