ورزشی

از تلاش پرسپولیس برای قهرمانی تا تقابل‌های استقلال در گروه مرگ

به گزارش اخبار ورزشی؛ عقب نشینی با حضور نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان در سال 2021 به طور موقت در آوریل 1400 آغاز می شود ، بازی رسماً آغاز می شود تا زمانی که نمایندگان ملی فوتبال ما می توانند برای دفاع از نام و اعتبار فوتبال ایران وارد این رقابت مهم شوند ، رقابتی که پرسپولیس فینالیست دوره قبل و استقلال ، تراکتور و فولاد تیم های حاضر در این دوره از بازی بودند و این مسئله می تواند حساسیت و جذابیت این مبارزه را برای هواداران فوتبال ایران افزایش دهد.

به دلیل نزدیک شدن به شروع رسمی این مسابقات ، گروه ها و رقبای نمایندگان ملی خود را بررسی کردیم.

11

یک معاینه ویژه در انتظار رسول خطیبی است

این مربی جوان که به دنبال نام تراکتور است که اخیراً هدایت سرخ پوشان تبریزی را بر عهده داشت ، اکنون شاهد یک تست ویژه پیش روی خود است ، آزمایشی که یک آزمون مهم برای خطیبی است که از نظر روحیه در میانه راه پیش افتاده است. لیگ بیستم. رسول خطیبی دانش آموز در مرحله گروهی B با شارجه ، امارات ، مجاهدین ، ​​ازبکستان و برندگان دوم مرحله پلی آف غرب (الوحده ، نیروی هوایی عربستان و عراق) با یک بازی سخت روبرو خواهد شد. تیمی که می تواند حریف سر سختی برای قرمزهای آذربایجان باشد.

تیم الشرجه فصل قبل با پرسپولیس هم گروه بود و در رده چهارم جدول گروه قرار گرفت. پاتاکوریس فصل گذشته نیز در گروه B بود و موفق شد در مرحله حذفی از استقلال خلاص شود ، اما سرانجام شکست مقابل پرسپولیس را پذیرفت و از لیگ قهرمانان در فصل 2020 حذف تلخی را تجربه کرد. یکی از دو تیم الوحده عربستان سعودی و ارتش عراق هوایی ، باید پس از پلی آف تراکتور را شلیک کنند.

کار سخت تراکتور در آسیا

حمید درخشان در مصاحبه با خبرنگار اخبار ورزشی ، با اشاره به حریفانی که در گروه تراکتورسازی بودند ، گفت: من معتقدم تراکتور صعود به مرحله بعدی دشوار است.

وی افزود: حضور نیرویی مانند مجاهدین که در فصل گذشته عملکرد خوبی تا رده های برتر داشت ، می تواند تراکتورها را پیچیده کند.

این کارشناس فوتبال تأکید کرد: در حالی که تیم الشرجه نیز تیم قدرتمندی است اما شرایط ویژه ای را برای تیم تراکتور ایجاد می کند.

گروه مرگ منتظر مجیدی هستند!

در گروه C لیگ قهرمانان 2021 تیم هایی مانند الدحیل قطر ، الاهلی عربستان و الشورته عراق در این فصل در استقلال حریف هستند. هنوز هم بسیاری از کارشناسان فوتبال و مردم محلی از این گروه به عنوان ناقوس مرگ یاد می کنند ، بنابراین می توان گفت که این کار برای استقلال در این فصل کار دشواری است. در این گروه شاهد حضور 3 تیم از کشورهای حوزه خلیج فارس بودیم. الدحیل ، نماینده قدرتمند قطر در آخرین بازی لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم ایران ، در مرحله برگشت مرحله یک چهارم نهایی به پرسپولیس باخت. تاکنون ، با خاطرات تلخ از جنگ علیه نیروها. ایرانیان باید آماده رویارویی با استقلال باشند. حضور علی کریمی ، هافبک سابق استقلال در این تیم ، که سهمیه مستقیم حضور در فصل 2021 لیگ قهرمانان آسیا را با قهرمانی در قطر در فصل گذشته به دست آورد ، می تواند نقطه شروع بازی با این تیم ها در ماه آوریل باشد. الاهلی عربستان با هدایت ولادان میلوویچ در شرایطی حریف استقلال بوده است که این تیم سعودی در 6 فصل گذشته در لیگ قهرمانان به طور مداوم حضور داشته است ، جایی که در 3 فصل موفق به صعود به مرحله حذفی شد. گرفتن.

در همین حال ، الشرطه عراق نیز به عنوان تیم سبز بغداد در دوره پایانی لیگ قهرمانان ، در گروه آبی های ایران هم گروه است. جالب است بدانید که استقلال در هر دو بازی برابر این تیم به تساوی رسید.

شرایط موفقیت آبی پوشان در آسیا از زبان مردم تخت جمشید

این فوتبالیست پیشکسوت حمید درخشان نظر جالبی در مورد حریفان آبی پوش تهرانی در لیگ قهرمانان آسیا 2021 دارد. روی کاغذ کار بسیار دشواری است. ” این تیم ها در سال های گذشته نشان داده اند که تیم قدرتمندی هستند و به نوعی می توان گفت این گروه گروه مرگ این مرحله لیگ قهرمانان آسیا برای تیم ایران است. اگر استقلال بتواند از این گروه خارج شود ، می تواند به سطح بالاتری از رقابت صعود کند.

سد امارات در برابر فولاد!

در گروه D لیگ قهرمانان آسیا در این فصل در فصل 2021 ، تیم های قدرتمندی مانند السد قطر ، النصر عربستان سعودی ، الوحدت اردن حضور دارند و شاگردان نکونام باید در یک مرحله ویژه به پلی آف بروند. تجربه بعد از چند سال حضور در آسیا. با حریفان سرسخت و بزرگی مانند العین امارات دیدار کنید. شاگردان نکونام برای حضور در مرحله گروهی این مسابقات باید از سد تیم العین که در گذشته جلسه ویژه ای با تیم ایران برگزار کرده بود عبور کنند.

یک آزمایش مهم در برابر فولاد

درخشان نظر مشخصی در مورد وضعیت فولاد در لیگ قهرمانان داشت و در این زمینه توضیحی داد و گفت: “این یک تجربه مهم برای تیم فولاد و جواد نکونام است.” این تیم در برابر العین سخت کار کرد تا به مرحله بعد صعود کند. این در حالی است که در حین صعود ، فولاد در یکی از سخت ترین گروه ها نیز حضور داشت ، اما می توان فرصت های این تیم را تصور کرد.

پرسپولیس فقط قهرمانی را می خواهد

سرانجام ، در گروه E ، پرسپولیس به عنوان نایب قهرمان آسیا در قرعه کشی اخیر لیگ قهرمانان ، به مصاف الریان قطر ، گوا هند و چهارمین برنده غرب پلی آف (الوحده امارات-الزورا، عراق) خواهد رفت.

الریان که در 4 سال گذشته عنوان قهرمانی لیگ ستارگان را کسب نکرده است ، تنها فصل گذشته یک امتیاز به عنوان قهرمانی از دست داد. هم تیمی شجاع خلیل زاده نیز در میان بازیکنان برتر جدول رده بندی لیگ قطر امسال قرار دارد. الریان طی سالها موفقیت زیادی در لیگ قهرمانان آسیا کسب نکرده است. این در شرایطی است که تیم قطری آخرین بار در مرحله گروهی این بازی در سال 2019 ظاهر شد و کار خود را به عنوان رده پایین جدول گروه B پایان داد.

گوا فصل گذشته قهرمان سوپرلیگ هند شد و با افزایش تعداد تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا ، اولین سهمیه دائمی نمایندگان هند در این رقابت ها را از آن خود کرد. گوا که امسال در جایگاه سوم قرار دارد ، در سال 2014 تأسیس شد و در ورزشگاه فورتادا در ماراگائو بازی خواهد کرد. این تیم همچنین در سال 2019 قهرمان سوپرجام هند شد.

گروه پرسپولیس کار سختی نیست

سرمربی سابق پرسپولیس با اشاره به تیم معرفی شده به عنوان حریف شاگرد یحیی گل محمدی در نظرسنجی اخیر ، به اخبار ورزشی توضیح داد: نه و پرسپولیس به راحتی از مرحله گروهی صعود می کند. با شکوه سالهای اخیر ، رقبای آسیایی حساب ویژه ای برای پرسپولیس باز کرده اند و تیم باید به عنوان نایب قهرمان آسیا ، در این فصل قدم بردارد و از اعتبار فوتبال ایران در این فصل دفاع کند. 6

دکمه بازگشت به بالا