ورزشی

از تیم وزنه‌برداری انتظار بیشتری در آسیا داشتیم/‌ در جریان تغییر در کادر فنی نیستم 

بهداد سلیمی در گفت وگو با آنا:

نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: طبیعتا انتظار ما از وزنه برداران آسیا بیشتر بود اما اگر کشاورز مصدوم می شد شانس قهرمانی نداشت.

بهداد سلیمی نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره عملکرد تیم ملی وزنه برداری در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: به نظر من نتایج خوب بود اما در بخش بانوان نتایج قابل قبولی کسب کردیم، الهام حسینی توانست به سه مدال طلا دست یابد و این اولین بار است که بانوان ایران در تاریخ بازی های آسیایی مدال طلا می گیرند. بقیه خانم ها عادلانه کار کردند و اگر مورد حمایت این تیم قرار می گرفتند شانس بیشتری برای کسب مدال داشتند. نباید فراموش کرد که وزنه برداری بانوان در ایران یک تازه کار است و تا تمام شدن آن سرد است. اما با وجود اینکه آنها جدید بودند، خانم ها خیلی خوب ظاهر شدند.

از تیم وزنه برداری انتظار بیشتری داشتیم

وی در به تیم مردان و کسب سومی عسیا کرد کرد و گفت: تعریف به آنتگر از کسب سومی داشتیم. این تیم برای قهرمانی آماده شد. به گفته من به جز دو سه وزنه بردار که نتیجه خوبی نگرفتند، بقیه وزنه برداران خوب کار کردند. کنده‌بردار ما با مسدومیت درگیر بودند، اگر زرعی داکر عابان‌دیدکی نیم‌شد و در زرب عوت نیمی‌کرد، شانس قهرمانی داشتیم، وزن اما عابابان‌دیدکه او مستر شد از داهیم داشت.

عسگری از لیست تحمیل عزام دورید شد

سلیمی در پاسخ به این سوال که چرا برخی وزنه برداران با وجود مصدومیت به مسابقات اعزام شدند، گفت: یک ماه مانده به مسابقات لیست نهایی وزنه برداران ارسال می شود و چه زمانی نام مجید عسگری برای حضور در این مسابقات ارسال شد یا پس از آن مجروح شد

در حال تغییر کادر فنی نیستم

نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری در پاسخ به این سوال که آیا تغییراتی در کادر فنی ایجاد می شود، گفت: به زودی جلسه کمیته فنی تشکیل می شود و کادر فنی گزارشی از عملکرد تیم ارائه خواهد کرد. و نتایج بدست آمده توسط وزنه برداران. من در حال تغییر کادر فنی نیستم و عضو کمیته فنی هستم و سایر افراد نیز باید نظر خود را اعلام کنند، در نهایت امیدوارم هر تصمیمی که گرفته می شود به نفع وزن دهی ایران باشد. تقریبا 45 روز دیگر تا مسابقات قهرمانی جهان در پیش داریم و در جهان سخت تر خواهد بود.

انتهای پیام/4057/

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا