ورزشی

از شنبه چه در انتظار ورزش ایران است؟

: فتاب‌‌نیوز:

سخنگوی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت: آنچه از شنبه اتفاق افتاده این است که تمام مراکز استانها و 160 شهر سرخ هستند و به جز یک شغل مورد نیاز ، مشاغل دیگر تعطیل شده و سازوکارهایی برای این محدودیت ها پیدا شده است. جریمه ها افزایش یافته و مشخص شده چه کسی باید جریمه ها را کنار بگذارد و چه کسی باید نظارت کند.

طبق برنامه گروه های استخدامی ، مراکز آموزشی و مسابقات ورزشی در گروه دوم استخدام ، استخر سرپوشیده به عنوان سومین گروه استخدام ، باشگاه های ورزشی ورزشی دارای تأثیر زیاد مانند کشتی ، کاراته و جودو و باشگاه های ورزشی داخل سالن به عنوان گروه چهارم استخدام تعیین شده است.

بر اساس این بیانیه ، تعطیلی مشاغل دو ، سه و چهار در مرکز استان و 160 شهر سرخ از روز شنبه انجام می شود و بنابراین باید شاهد تعطیلی مراکز آموزشی و مسابقات ورزشی ، استخرهای سرپوشیده ، ورزش های پرتحرک و باشگاه های ورزشی مانند کشتی ، کاراته و جودو و همچنین باشگاه های ورزشی داخل سالن.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در مورد برگزاری مسابقات ورزشی از جمله لیگ ها و مسابقات ابهام جدی وجود دارد و علیرغم اعلام ستاد توسعه کرونا در ورزش ها مبنی بر معتبر بودن مجوزهای برگزاری مسابقات ورزشی از جمله لیگ ها ، مسابقات و اردوها ، یک سخنگوی وزارت بهداشت گفت. وی پیشنهاد تعطیل شدن لیگ ورزش را به ستاد ملی کرونا اعلام کرده است و در این صورت باید منتظر تصمیم نهایی ستاد ملی تا روز شنبه باشیم.

دکمه بازگشت به بالا