ورزشی

از عکس یادگاری با برج آزادی تا سلفی با مورینیو!+ عکس

به گزارش اخبار ورزشی؛ دروازه بان باریک و شیطانی که برای تحقق آرزوی ناتمام خود از لرستان به تهران آمد ، اکنون روزهای خاصی را سپری می کند.

پسر 194 سانتی متری ، که شاید هنگام ورود به تهران مشخص نبود ، اکنون می تواند نام خود را در لیگ اروپا با ستاره های مشهور در این تورنمنت وارد کند ، دروازه بانی که احتمالاً انتظار صعود از نردبان صعود و خود را به این موقعیت ندارد ویژه در مرحله اول فوتبال.

خاطرات علیرضا جوان پر از خاطرات سخت است ، روزهای سختی که او عاشق فوتبال شد و در مستطیل سبز چهره شد. در ابتدای ورود به تهران ، او در خانه عمه خود زندگی می کرد و وظیفه کار و تمیز کردن ماشین های شاسی بلند را با کار در رستوران های فست فود و شستن ماشین ها به دلیل قد و قامت داشت! اکنون ، او از کار در فست فود ، آرزوی خود را در کنار فوتبال جهان بازی کرده است.

دروازه بانی که از سال 2007 تاکنون توانسته است وقایع مهم زندگی ورزشی خود را کشف کند.

روزی که به تهران آمد ، برای یادآوری اولین روزهای حضورش در تهران با برج آزادی به یادگاری عکس گرفت! در آن زمان ، شاید افرادی كه از كنار آن رد می شدند به او لبخند می زدند و نگرش خاص او در مقابل لنز دوربین نیز انتظار نمی رفت كه روزی مانع از پنالتی رونالدو پرتغالی در جام جهانی شود و از خودش با آقای عکس بگیرد یک یا دو سال بعد در ناف اروپا ویژه است ، اما یک رویای غیرممکن برای یک علیرضا عالی محقق شده است و نردبان صعود او هنوز هم می تواند او را به جایگاهی بالاتر در فوتبال جهان برساند. وی در حال حاضر در آنتورپ است و پس از درخشش در اولین بازی خود در گل تیم مقابل تاتنهام در لیگ اروپا ، به یک روز روشن تر و خاطرات شیرین تر فکر می کند.

بعد از کریس؟! بیرانوند عزیز ، بعد از ناکامی ژاوی ، حالا باید در یک سلفی با مورینیو در مورد خاطراتش صحبت کنیم! 5/2

foto_2020-12-11_09-25-11

دکمه بازگشت به بالا