ورزشی

از نگاه حل مسئله‌ دانشگاه آزاد تا لزوم تعامل پژوهشگران با صنعت

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از بیرجند، لاله ملکنیا مدیرکل کانون های دانشگاه، صنعت و جامعه دانشگاه آزاد اسلامی و سیدحسن هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان نوبی از کارخانه های مختلف کویرتایر بیرجند بازدید و بازدید با مدیرکل کارخانه شمس آبادی، مسئولان و متخصصان این شرکت. مقدار زیادی روغن و چربی.


راستی:

زاد اسلامی دانش دانش

نحوه ایجاد یک شرکت با صنعت را بیاموزید


هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسانجنوبی در این نشست اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی خراسانجنوبی ساختمان، امکانات و توانمندی های قابل توجهی که در خدمت صنعت و توسعه استان است.

مدیرکل کانونهای دانشگاه، صنعت و جامعه دانشگاه آزاد اسلامی هم عنوان کرد: با نگاه مثبت دکتر طهرانچی گامهای اساسی برای حرکت به سمت دانشگاه کارآفرینی و حل مسائل برداشته شده و این فرصت ارزشمندی برای جوانان است که فناوری و مهارتآموزی را در کنار آموزش دنبال کنند.

دولت ایالات متحده آمریکا مسئول ارائه خدمات سطح بالایی به این صنعت است: علم و صنعت تعداد امتیاز به تعداد حروف داده می شود و تعداد کلمات تعداد و تعداد کلمات است.

از نظر سیستم مالی، شما باید زمانی را صرف کار با صنعت کنید.

وی اشاره کرد: دانشگاه آزاد اسلامی از جزیره های درآمده و به یک شبکه جامع، قوی و یکپارچه آزمایشگاهی کارگاهی تبدیل شده و این وضعیت را نشان می دهد، نیروی انسانی آزمایشگاهی ساختاری و تجهیزاتی در هیچ یک از دانشگاه های سراسری به اندازه دانشگاه آزاد اسلامی وجود ندارد.

مدیرکل کانونهای دانشگاه، صنعت و جامعه دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسانجنوبی می تواند در زمینه های گوناگون کمک کند شرکت کویر تایر کند، متذکر شد: دانشگاه آزاد اسلامی با ظرفیت 40 واحد دانشگاهی و 22 عضو هزار هیئت علمی که خاصیت دارند. نیمه شب هستند، مرکز خدمات فنی و مرکز دادگستری در صنعت شهرستان وجود دارد.

مدیر کارخانه هم در این نشست با بررسی خرسندی از صنعت فناوری نوین دانشگاه آزاد اسلامی به بیان کرد: شرکت کویرتایر همه نیازهای فناوری خود را به صورت فراخوان اعلام می کند.

شرکت بنی اسرائیل با کمک نرم افزار و فناوری، صنعت زمین را پایه گذاری کرده است.

وی تبیین کرد: شرکت کویرتایر در سه زمینه تشخیص اولیه، تست قطعات مکانیکی، پردازش ها و ساخت می تواند از استادان و پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی استفاده کند.

//

دکمه بازگشت به بالا