از کشف ۴۳۶ خودروی سرقتی تا کشف ۳۰۰۰ تن نهاده دامی فاسد در مازندران

از کشف ۴۳۶ خودروی سرقتی تا کشف ۳۰۰۰ تن نهاده دامی فاسد در مازندران

اخبار ورزشی/مازندران رئیس پلیس پیشگیری استان از کشف ۴۳۶ فقره خودروی سرقتی توسط ماموران کلانتری و پاسگاههای استان مازندران از ابتدای سال تا کنون خبر داد .

سرهنگ مهدی خادمی چهارشنبه ۲ آبان در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران انتظامی یگان امداد کلانتری و پاسگاه های سطح استان در راستای مبارزه با سرقت موفق به کشف ۴۳۶ فقره خودروی سرقتی شدند.

رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران تصریح کرد: از ابتدای سال تا کنون ۷۵درصد کشفیات سرقت خودرو توسط کوپ های استان کشف شده است .

وی در ادامه با اشاره به کاهش ۲۸ درصدی وقوع سرقت خودرو در سطح استان خاطرنشان کرد: در این راستا ۲۰۴سارق خودرو دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند .

سرهنگ خادمی با اشاره به تداوم تلاش های مجموعه انتظامی استان در راستای کاهش وقوع جرایم به خصوص سرقت بیان کرد: برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی در دستور کار کوپ ها قرار دارد.

کشف ۳۰۰۰ تن نهاده دامی فاسد در مازندران

جانشین انتظامی استان از کشف ۳۰۰۰ تن نهاده دامی فاسد به ارزش ۳۶۰میلیارد ریال و دستگیری یک سوداگر حرفه ای خبر داد.

سردار سید موسی حسینی در تشریح این خبر بیان کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی مازندران در راستای اجرای طرح مبارزه با مفسدان اقتصادی و سوداگران کالاهای اساسی موضوع را با انجام اقدامات اطلاعاتی در دستور کار خود قرار دادند.

وی از شناسایی یک انبار بزرگ نهاده های دامی فاسد و وارداتی در یکی از بنادر استان مازندران خبر داد و افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با هماهنگی مرجع قضایی در بازرسی دقیق از این انبار ۳۰۰۰ تن نهاده دامی فاسد از نوع ذرت که از خارج از کشور وارد شده بود کشف کردند.

جانشین انتظامی استان مازندران تصریح کرد: در این عملیات یک سوداگر حرفه ای عرصه اقتصادی دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

به گزارش اخبار ورزشی به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار حسینی با بیان اینکه کارشناسان ارزش نهاده های دامی فاسد کشف شده را بالغ بر ۳۶۰ میلیارد ریال برآورد کردند گفت: تامین امنیت اقتصادی شهروندان یکی از وظایف ذاتی پلیس است که با مشارکت مردمی میزان تحقق آن افزایش می یابد.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل