ورزشی

اساسنامه فدراسیون نیاز به توجه ویژه نمایندگان مجلس دارد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، احسان اصولی صفار یکی از اعضای هیئت مدیره گفت: ابتدا از حسن نیت رئیس جمهور فدرال تشکر می کنم و امیدوارم با تشکر از حضرت حق و حمایت ها. با رئيس جمهور و هيئت مديره فدرال و نيز ساير اركان، مي توانيم فوتسال را توسعه دهيم و با كسب مقام هاي قهرماني و بالايي كه در ظرفيت فوتسال ملي قرار دارند، موثر باشيم و قدم هاي خوبي برداريم.

وی ادامه داد: همچنین به همه پیشکسوتان، مربیان، مدیران باشگاه‌های فعال در عرصه فوتسال، بازیکنان و کارشناسان کمک می‌کنم چرا که نیازمند همکاری، کمک و حمایت و مشارکت در تصمیم‌گیری درست در این زمینه هستیم. “

رئیس کمیته فوتسال تصریح کرد: قطعا مهم ترین برنامه از نگاه من توجه به تامین امکانات تیم ملی فوتسال و گسترش زیرساخت های لجستیکی است. اگر واقعا به استعدادهایی که در این رشته در سطح ملی وجود دارد توجه کنیم می توانیم جایگاه خود را در دنیا بیشتر تقویت کنیم.

اصولی با اشاره به مهم‌ترین اقدامات در اولویت‌های فوتسال کشور گفت: توجه به تیم پایه، تشکیل تیم ملی امید، استعدادیابی در سراسر کشور و حمایت از برنامه‌های لیگ فوتسال در رده‌های بانوان و آقایان بر همین اساس خواهد بود. حمایت از آینده فوتسال. کشوری شوید و در این صورت بانک کار آماده خواهد شد. استعدادیابی در منطقه همواره دستان ما را برای تامین ظرفیت های لازم برای حضور قدرتمند در مسابقات جهانی پر خواهد کرد و قطعا راه را برای کسب نتایج برجسته هموار خواهد کرد.

قانون اساسی فدرال مستلزم توجه ویژه قانونگذاران است

وی افزود: برنامه ریزی دقیق برای جام ملت های آسیا باید از هم اکنون آغاز شود و نقاط قوت و ضعف را در قالب یک برنامه راهبردی تدوین کنیم. با استفاده از این نقشه راه انتظارات عموم مردم و علاقمندان به فوتسال را برآورده خواهیم کرد. از سالمندان و پیشکسوتان فوتسال دعوت به همکاری می کنم و از آنها می خواهم نظرات خود را با ما در میان بگذارند.

یکی از اعضای هیأت مدیره فدراسیون فوتبال درباره آخرین شرایط تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال اقدامات لازم را در رابطه با اساسنامه انجام داده و اکنون در مرحله ای هستیم که نمایندگان منتخب در فدراسیون فوتبال ایران را انتخاب کرده اند. شورای اسلامی باید توجه ویژه ای داشته باشد.» طبق مصوبه مجلس، آنچه در اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران تعیین و توافق شده است باید محقق شود. در شرایطی که تیم فوتبال کشورمان بحمدالله با دعای خیر مردم و مدیریت خوب در این مدت توسط عزیزی خادم و هیات مدیره و با درخشش بازیکنان نامدار کشورمان یک قدم به رسیدن به جام جهانی 2022.

اصولی تاکید کرد: نتایج به دست آمده در این مدت اتفاقات تاریخی است و ما با تمام قوا در آستانه صعود به جام جهانی هستیم و قطعا این موفقیت باعث سربلندی و خوشحالی مردم عزیز کشورمان می شود. با توجه به همه اینها، برای رقبای ما در منطقه که برای صعود به جام جهانی تلاش می کنند، قطعاً گره زدن وضعیت فوتبال کشورمان باعث خوشحالی خواهد شد. لذا برای تداوم این افتخار لازم است رفقای ما در مجلس توجه ویژه ای داشته باشند تا عقب افتادن این موضوع خطری برای فوتبال ملی نداشته باشد، در این زمینه کار خوبی انجام دهیم.

دکمه بازگشت به بالا