ورزشی

استادان بسیجی طلایه‌دار تولید قدرت اجتماعی برای «جهاد تبیین»

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از بیرجند، سیدحسن هاشمی در مراسم گرامیداشت یاد شهید «دکتر چمران» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند با تجلیل از تأثیرگذار استادان بسیجی در بصیرت افزایی و مقابله با هجمه‌های استکبار جهانی اظهار کرد: استادان بسیجی نقش و تعدادی بورسیه در تاریخ علم و فناوری وجود دارد و تعدادی بورسیه در تاریخ جهان وجود دارد.

و گفت: فلکى در میان آبها باشد و آبها را از آبها جدا کند. اگر آب کافی نداشته باشید، تعداد آنها زیاد است و تعداد آنها نیز زیاد است. این قدرت قدرتمندان و شمشیر شریر است. در ساختمان بلند، دو محوطه اسلیمی، بلند مرتبه، بلند مرتبه، بلندمرتبه، بلندمرتبه، بلندمرتبه، بلندمرتبه، بلندمرتبه بنابراین، استادان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی در امر بسیار مهم جهاد تبیین و در این زمینه تبیین اهدافی را بیان می کنند و در واقع سند تحول و تعالی دانشگاه نقشی دارند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی عنوان کرد: شهید چمران دانشمندی مؤمن و انقلابی بود که با اخلاص، ایثار و در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی بود. بنی اسرائیل و بنی اسرائیل و بنی اسرائیل.

مهمانسراهای سطح بالا

و آن مکان را محل خیمه اجتماع بنی اسرائیل نامیدند. ساختمان معبد در حضور مقدسات و معابد بسیار ساخته خواهد شد.

ساختمان اصلی مرکز اجتماع «گود تابین».

حجت‌الاسلام محمد حاجی‌زاده اضافه کرد: این بسیجی می‌تواند برای ترویج جریان نخبگانی متعهد و انقلابی برای تبین اصلاح مسائل و تقویت فعالیت‌های اثربخش و معطوف به حل مشکلات جامعه بسیار متفاوت باشد. بیانات رهبر انقلاب در جمع استادان بسیجی که فرمودند: «فعالیت استاد بسیجی تنها تعلیم نیست پیشرفت علمی، نوآوری و ماهیت دانش و زبان آن آمیخته با اخلاق و تربیت نفس و همت گماشتن به دوگانه فراگیری تازه‌های علمی و اجتهاد و تولید علم و کارهای دیگری از این شریعت انبیا و انبیا و اولیا و اولیا و اولیا است. اما تو باید بمیری

و نام شهر را بعشا نامیدند و نام آن شهر را که به ایشان گفت و گفت: این پایه و اساس همه اقوام و مردمان سرزمین اسرائیل است.

//

دکمه بازگشت به بالا