اقتصادی

استارت ۴۰ پروژه در تاکسیرانی پایتخت/تغییر پارادایم الگوی تاکسیرانی

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران، از اجرای ۴۰ پروژه تحولی در سازمان تاکسیرانی برای ارتقاء بهره وری رانندگان و افزایش سطح خدمات رسانی به شهروندان خبر داد.

مهدی وحدت کار در گفت‌وگو با اخبار ورزشی، با بیان اینکه سازمان تاکسیرانی شهر تهران درصدد  تغییر پارادایم الگوی تاکسیرانی در راستای افزایش بهره‌وری است، گفت: بر همین اساس در نظر داریم که از ظرفیت‌های دیده نشده در  تاکسیرانی استفاده کنیم به طوریکه ۴۰ پروژه تحولی و خدماتی تعریف شده است که به مرور زمان از آنها رونمایی می شود.

وی با بیان اینکه عمده پروژه‌های تعریف شده  برای نخستین‌بار است که در دستورکار سازمان تاکسیرانی قرار می گیرد، افزود: در پیشبرد این ۴۰ پروژه از توان و ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان و دانشگاهی استفاده کردیم.

وحدت‌کار با تاکید بر اینکه پروژه‌های تعریفی در حوزه های مختلف است، اظهار کرد: پروژه های تعریف شده در حوزه هایی همچون ارائه  خدمات رفاهی به رانندگان و خانواده های آنها، ارائه خدمات غیرحضوری، نظارت هوشمند، نرخ شناورکرایه، سامانه ارزشیابی و رتبه بندی، شاتل سرویس،کارواش تاکسی، اصلاح مدل کسب و کار شرکت های خصوصی و … است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران با یادآوری اینکه تلاش می‌کنیم با برنامه‌ریزی هدفمند و پیگیری مستمر، این پروژه‌ها به مرحله اجرا برسد، گفت: هدف اصلی اجرای این پروژه‌ها، کاهش هزینه‌های تشکیلاتی و افزایش درآمد برای تاکسیرانان است تا در  نتیجه آن، رانندگان سرویس بهینه و خدمات مطلوب به شهروندان ارائه کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا