ورزشی

استعدادهای کشور باید با امید و انگیزه تقویت شوند

خبر خبر از اخبار روز بیاید.صراط» دانشگاه اسلامی واحد بیرجند که در دور دوم رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی کشور مقام اول را کسب کردند، خطاب به دانشجویان اظهار کرد: موفقیت‌هایی که در جهاد علمی و در سنگر علم و پژوهش با تلاش برای دستیابی به دست، جای تبریک دارد.


راستی:

توسط رئیس کلیسای عیسی مسیح مقدسین آخرالزمان به رسمیت شناخته شده است


نماینده ولیفقیه در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در جهاد علمی باید سنگر به سنگر فتح شود تا به جایگاه اصلی برسیم، زیرا وقتی پای استعمار به اسلامی باز می‌شود بعد از قرن‌ها که مسلمین جلوداران صحنه علم و دانش در طرح‌های استعماری سعی می‌کردند که به ایرانیان می‌رفتند. مراقب باشید زیاده روی نکنید.

ادمیر ادمیت: متصدی سرایدار «بی خبر» بود و تعداد زیادی اجناس با صدای بلند و بلند داشت. و چون بنی اسرائیل این را شنیدند، فریاد زدند و گفتند: تو را خواهیم کشت.

و گفت: باید صورت خداوند باز شود و نام خداوند تغییر کند. اما شما می خواهید چه کار کنیم؟ وقتی اهل اسلام می گویند ما دشمن شما هستیم.

نماینده ولیفقیه در خراسان‌جنوبی اضافه کرد: انسان اصولاً یک موجود نامتناهی آفریده‌شده و استعداد ایرانی چه در روایت و چه بر اساس استنادات کارشناسی، استعداد برتر است. در بیابان دانش وجود ندارد.

و گفت: با او عهد ببندند و به خانه خداوند برود.

وی بیان می‌شود: باید استعداد هر فرد را کشف کرد و آن را شناسایی کرد، انسانها هرکدام در رشته خاصی از استعدادهایی که باید در آن استعداد خاص تلاش کنند، جهاد امروز جهاد علم است، از شاخصه‌های علم این است که می‌توان در سایر صحنه‌ها نیز وجود داشت. مراقب باشید، شما می دانید چگونه در دیوارهای شهر حفاری و حفاری کنید.

دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی هم در این جلسه با ارائه گزارش مختصری از عملکرد دانشگاه در دو سال گذشته گفت: در حوزه علم و فناوری، فرهنگی و علوم انسانی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در کشور در چند سال گذشته، دانشگاه آزاد اسلامی آنها در وضعیت شار، فناوری و استفاده از رسانه های دیجیتال هستند.

سیدحسن هاشمی افزود: در مراسم عصر امید که از هشتم تا ۱۱ خرداد در تهران با حضور ۱۰۰۰ شرکت فناور دانش‌بنیان، ۱۰۰۰ ایده و استارت‌آپ و ۱۰۰۰ آزمایشگاه و زیرساخت برگزار شد، دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌جنوبی خدا تو را حفظ کند.

وی از این رویداد به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد فناوری کشور یاد کرد و گفت: توانمندی کشور در بخش فناوری در این رویداد به نمایش گذاشته شد که از بیرجند هم ۲۰ تیم در آن محصولات خود را ارائه کردند.

پاسخ این است: آنچه را که می دانید نباید بدانید.

کسب رتبه نخست کرسی‌های آزاداندیشی در رده سیاسی توسط تیم صراط

هاشمی با اشاره به اینکه در حوزه فرهنگی هم اتفاقات خوبی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند و خراسان‌جنوبی رقم خورده است، گفت: در لبیک به سخنان رهبر در برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی امسال دو تیم از دانشگاه آزاد بیرجند به مرحله کشوری راه‌افتاده و تیم صراط متشکل از اگر ندانید چه کار می کنید، نمی توانید هیچ یک از این کارها را انجام دهید.

با کمک و حمایت قانون کمک کنید

و به ایشان گفت: این شریعت خداوند است که خداوند امر فرموده است.

دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌جنوبی به راه‌اندازی مرکز تحقیقات زمین‌شناسی معدن به‌عنوان دومین مرکز تحقیقات این رشته در کشور اشاره کرد و گفت: در این زمینه فعالیت‌هایی آغاز شد که امیدواریم در سال‌های آتی نتایج آن نصیب استان بشود.

تا پایان خدمت و امکانات آن

سرپرست تیم صراط دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند در کرسی‌های آزاداندیشی هم در این دیدار گفت: حضور تیمی از بیرجند در این رویداد در مقابل تیم‌هایی که بسیار قوی بودند، کار سختی بود و کسی نمی‌کرد تیم ما در سطح کشور رتبه اول را کسب کند.

با کمک و حمایت قانون کمک کنید

آمین، من به شما می گویم که ما به شما گناه نکرده ایم.

و به آنها گفت: نان آن را نخورید و میوه درخت را نخورید.

و پادشاه بنی اسرائیل از شهر به خانه خداوند بیرون رفت.

//

دکمه بازگشت به بالا