ورزشی

استعفای نکونام، بغض یک ماهه‌اش بود!

اخبار ورزشی/خوزستان سخنگوی باشگاه فولاد خوزستان می گوید جواد نکونام به کار خود در تیم ادامه می دهد و ارتباط خوبی بین این سرمربی و باشگاه وجود دارد.

آرمین مرادی ضمن اشاره به تاریخ سازی فولاد با صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، درخصوص استعفای ناگهانی جواد نکونام، اظهارکرد: تصمیم نکونام شخصی بود و باشگاه فولاد نیز با این تصمیم مخالفت می‌کند. نکونام سرمربی تیم فولاد است و دو طرف از همکاری با یکدیگر رضایت دارند.

به گزارش اخبار ورزشی، وی با بیان این که تصمیم نکونام به دلیل فشارهای یک ماه اخیر بود، ادامه داد: به نظر من این صحبت وی را روی بغض یک ماهه نکونام بگذارید. نمی خواهم بگویم نکونام از شرایط باشگاه راضی است ولی او و باشگاه از همکاری هم رضایت دارند.

سخنگوی باشگاه فولاد خوزستان تاکید کرد: مطمئن باشید اگر دل جواد نکونام با فولاد نبود، ابتدای فصل به یکی از پیشنهاداتی که داشت، جواب مثبت می‌داد. پس شک نکنید دل جواد نکونام به ماندن و ادامه همکاری با فولاد است. او چهار سال در این باشگاه فعالیت دارد و روزانه ۱۷ ساعت کار می کند و بازهم می گویم که این نشست خبری بغض یک ماهه نکونام بود.

مرادی بیان کرد: همه پیش از سفر به قطر همه قسم شدیم و نکونام هم می داند که تمام ایران چشم انتظار ساق پای بازیکنان فولاد هستند.

او که در یک گفت و گوی تلویزیونی صحبت می کرد، تاکید کرد مردم به شایعات توجه نکنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا