استفاده از 10 ابزار تجاری اینستاگرام برای بهبود روند فروش و بازاریابی

بازاریابی اینستاگرام چیست؟

بازاریابی اینستاگرام نحوه استفاده برندها از اینستاگرام برای ایجاد پیوند و ارتباط با مخاطبان هدف خود و تبلیغ محصولات و خدمات خود است. اخیرا، اینستاگرام به عنوان ابزاری عالی برای برندها برای نمایش فرهنگ خود، استخدام کارمندان جدید، تعامل با مشتریان و تبلیغ محصولات در نور جدید محبوبیت پیدا کرده است.
مانند توییتر و فیس بوک، هرکسی که یک حساب اینستاگرام دارد، یک پروفایل و یک خبرنامه دارد. افراد می توانند با فالو کردن، فالو شدن، ارسال پیام خصوصی و نظر دادن یا لایک کردن ویدیوها یا عکس ها با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و با یکدیگر تعامل داشته باشند. گزینه های ویرایش و فیلترهای درون برنامه ای در اینستاگرام، اپلیکیشن را با قابلیت ویرایش درون برنامه ای منحصر به فرد می کند. کاربران می توانند فیلم ها و عکس ها را در پروفایل اینستاگرام خود آپلود کرده و با گزینه های مختلف آنها را ویرایش کنند. اینستاگرام یک پلتفرم بازاریابی بسیار کارآمد برای کارآفرینان، برندها و سازندگان است.

استراتژی های بازاریابی اینستاگرام عبارتند از:

مزایای بازاریابی اینستاگرام

نحوه راه اندازی بازاریابی اینستاگرام

برای تبلیغ کسب و کار خود در اینستاگرام به یک حساب کاربری تجاری اینستاگرام نیاز دارید. ایجاد یک حساب کاربری تجاری در اینستاگرام رایگان است و می توانید یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید یا حساب شخصی قبلی خود را تبدیل کنید. برای راه اندازی بازاریابی اینستاگرام مراحل زیر را انجام دهید:
مرحله 1: دانلود اینستاگرام: می توانید اینستاگرام را دانلود کنید.

توجه: همچنین می‌توانید برای تأیید درخواست کنید زیرا داشتن آن علامت آبی به شما کمک می‌کند اعتماد مشتری را جلب کنید و همچنین متمایز شوید.

مزایای بازاریابی اینستاگرام

مزایای اصلی بازاریابی اینستاگرام به شرح زیر است:
فرصت‌های روزافزون: این پلتفرم رسانه اجتماعی به طور مداوم در حال رشد است و می‌توان باور داشت که اینستاگرام هر چه زودتر اشباع یا قدیمی می‌شود. هنوز فرصت های زیادی برای کسب و کارها باقی مانده است تا به مخاطبان هدف خود دست یابند.
برای برند خود فالوور ایجاد کنید: در اینستاگرام، میلیون‌ها نفر برندهای مختلف را دنبال می‌کنند و اطلاعاتی را که برندها به اشتراک می‌گذارند، دنبال می‌کنند. هر پلتفرمی کاربرانی ندارد که این کار را به طور فعال انجام دهند.
تبلیغات را به راحتی ایجاد کنید: تبلیغات اینستاگرام را می توان با مدیر تبلیغات فیس بوک ادغام کرد و می توانید از مزایای بیشتر انتخاب های بهینه سازی، اهداف کمپین و گزینه های هدف گیری بهره مند شوید.
برند خود را از طریق استوری به نمایش بگذارید: اینستاگرام نسخه مخصوص به خود را از استوری ها دارد و برندهای بیشتری به این جایگاه محبوب ادامه می دهند و شاهد موفقیت بزرگی هستند.
نرخ تعامل بالا را افزایش دهید: نرخ تعامل در اینستاگرام در مقایسه با هر پلتفرم رسانه اجتماعی دیگر بسیار بالاتر است.

راهکارها و نکات بازاریابی اینستاگرام

در زیر برخی از بهترین نکات و استراتژی های اینستاگرام آورده شده است:
از حلقه‌های اینستاگرام استفاده کنید: کاربران اینستاگرام نزدیک به 20 درصد از زمان خود را صرف تماشای Reels در برنامه می‌کنند و هنوز هم سریع‌ترین فرمت در حال رشد است.
روند گرافیکی خود را بهبود بخشید: اینستاگرام یک پلتفرم بصری است و شما باید پست های چشم نوازی ایجاد کنید که مخاطبان خود را جذب کند.

پست های مکرر: جذب فالوورهای جدید تنها نیمی از معادله رشد کسب و کار شما است، نیمی دیگر به تعداد دفعات ارسال پست بستگی دارد.

روی حساب‌های با ارزش بالا در حوزه کاری خود تمرکز کنید: روی تعامل با کیفیت با حساب‌های با ارزش بالا در حوزه کاری خود تمرکز کنید.

با مخاطبان خود تعامل داشته باشید: قرقره ها می توانند بینندگان جدیدی به ارمغان بیاورند، اما باید آنها را به دنبال کنندگان بلندمدت تبدیل کنید. ساده ترین راه برای تبدیل فالوورها به مشتریان و طرفداران، لایک کردن، پاسخ دادن و اشتراک گذاری مجدد پاسخ های آنهاست.

هشتگ‌های مناسب را انتخاب کنید: هشتگ‌ها راهی آسان برای گسترش دسترسی شما هستند که یکی از اجزای ضروری برای افزایش فالوور اینستاگرام است.
کار با اینفلوئنسرها: کار با اینفلوئنسرهای اینستاگرام راهی موثر برای تبلیغ محصول شماست.

زمانی که مخاطبان شما آنلاین هستند پست کنید: زمانی که مخاطبان شما آنلاین هستند، تعامل اولیه بیشتر اتفاق می افتد.

اصیل باشید و به برند خود وفادار بمانید: همیشه به برند خود وفادار بمانید. بررسی به‌روزرسانی‌های پلتفرم ضروری است.

تبلیغات اینستاگرام را امتحان کنید: ساده ترین راه برای استفاده از تبلیغات اینستاگرام، تقویت یک پست یا یک استوری و استفاده از هدف تبلیغاتی بازدید از پروفایل بیشتر است.

ویدیوهای لایو اینستاگرام را امتحان کنید: ویدیوی لایو ابزاری قدرتمند برای رشد اینستاگرام است.

آزمایش: عملکرد خود را به طور مکرر تجزیه و تحلیل کنید و زمانی را برای آزمایش‌ها اختصاص دهید تا تاکتیک‌هایی را ببینید که بهترین کار را برای شما دارند.

از خرید سیو اینستا گرام شروع کنید: برای افزایش تعامل و روند پیج تان از buy instagram saves  استفاده کنید.

خروج از نسخه موبایل