ورزشی

استقلالی‌ها دوست ندارند لیگ برتر شروع شود!

آفتاب‌‌نیوز :

مرور اتفاقات گذشته در هفته‌های اخیر ثابت می‌کند تیم استقلال در بدترین وضعیت ممکن نسبت به سال‌های گذشته، خود را آماده ورود به رقابت‌های لیگ برتر می‌کند.

عدم جذب بازیکنان مورد نظر کادر فنی (نکونام) و از دست رفتن یکی پس از دیگری بازیکنان مورد خواست سرمربی استقلالی این تیم از یک سو و عدم برگزاری تمرینات بدنسازی در غیاب بدنساز متخصص و نداشتن اردوی خارج از کشور یا حتی اردوی متمرکز داخلی؟! همه و همه موجب شده هواداران تیم استقلال نسبت به حضور تیمشان در رقابت‌های لیگ برتر به شدت ابراز نگرانی کنند.

در حالی که قرار است مسابقات لیگ برتر در روز‌های پنجشنبه و جمعه هفته جاری آغاز شود، اما مروری در شبکه‌های اجتماعی و صفحات هواداری مشخص می‌کند طرفداران استقلال شوق و ذوقی برای شروع مسابقات لیگ برتر ندارند و اصطلاحاً دوست ندارند تیمشان را در این شرایط در لیگ برتر ببینند.

اعضای تیم استقلال که باید جمعه هفته جاری سیزدهم مرداد در آبادان به میدان بروند در طول روز‌های گذشته تمرینات درست و حسابی انجام نداده و حتی دو روز به علت اعتصاب، دست از تمرین نیز کشیده بودند. در چنین شرایطی هواداران استقلال میل و رغبتی برای تماشای مسابقات تیمشان در لیگ برتر از خود نشان نمی‌دهند و معتقدند استقلال با این وضعیت نباید به لیگ می‌رسید.

دیدار تیم‌های استقلال و صنعت نفت در آبادان و از ساعت ۲۱:۳۰ روز جمعه سیزدهم مردادماه جاری آغاز می‌شود.

دکمه بازگشت به بالا