استقلال بار دیگر گرفتار چالش یارگیری

آفتاب‌‌نیوز :

تیم استقلال در ابتدای فصل گذشته لیگ برتر با جذب مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان و مدتی بعد به خدمت گرفتن گوستاوو بلانکو شرایط نسبتاً بدی برای ورود به مسابقات لیگ برتر نداشت، اما به هر حال سرمربی این تیم معتقد بود تیمش باید با حضور نفرات بهتری کار خود را در رقابت‌های لیگ برتر آغاز می‌کرد.

رقبای استقلال در باشگاه‌های سپاهان تراکتور و پرسپولیس با جذب بازیکنان مطرح لیگ برتری و ملی‌پوش همچنین خارجی‌های سرشناسی مانند پرتغالی تیم تراکتور همه و همه شرایطی برای خود ایجاد کردند که توانستند در نهایت گوی رقابت را در فصل نقل و انتقالات از تیم استقلال بربایند و در نهایت هم به نظر می‌رسید که آن‌ها موفق‌تر باشند گرچه تیم پرسپولیس در نیم فصل نقل و انتقالاتی زمستانی توانست از این نظر خودش را قدرتمندتر ساخته و به قهرمانی لیگ برتر دست پیدا کند.

حالا و با توجه به برگزاری مجمع باشگاه و تعویق دو هفته‌ای تعیین مدیرعامل و صحبت در رابطه با آنچه قرار است در فصل آینده برای استقلال رقم بخورد به نظر می‌رسد مهمترین نکته در شرایط فعلی جذب بازیکنان مطرح لیگ و پدیده‌های فصل گذشته مسابقات فوتبال کشورمان باشد. همچنین اگر قرار بر جذب بازیکنان خارجی است مسلما نفرات مطلوبی که به کار تیم استقلال بیایند باید جذب این تیم شوند که این هم مستلزم حضور یک فرد تصمیم گیرنده است.

هرچه استقلال در این بخش از رقابت‌های لیگ برتر بیست و چهارم یعنی فصل نقل و انتقالات آن قدرتمندتر بسته شود قطعاً در رقابت‌های فوتبال و در کشاکش مسابقات نیز می‌تواند عملکردی به مراتب بهتر و بازدهی بیشتری برای هوادارانش داشته باشد.

اخبار رسیده از باشگاه استقلال حکایت از آن دارد که جواد نکونام شخصاً در این باره اقداماتی را صورت داده و به دنبال جذب بازیکن بوده است. باید دید در این زمینه کادر جدید مدیریتی و مالکان باشگاه تا چه اندازه با اهداف سرمربی تیمشان هماهنگ خواهند بود.

خروج از نسخه موبایل