ورزشی

استقلال باید در نیم‌فصل تقویت شود!

سپهر ستاری: مهدی امیرآبادی از بازیکنان اسبق تیم فوتبال استقلال درباره ادامه روند پیروزی های آبی پوشان در لیگ برتر گفت: استقلال با مشکلاتی که داشت از همان هفته اول در آبادان همه را غافلگیر کرد چرا که با مشکلاتی که وجود داشت هیچ کسی تصور چنین بردی را نداشت. در ادامه هم تیم نتایج خوبش را ادامه داد.

امیرآبادی درباره تنها شکست استقلال که مقابل سپاهان رقم خورد گفت: درباره آن بازی به اندازه کافی صحبت شد و من دوست ندارم تمرکز تیم برهم بخورد اما استقلال لیاقت امتیازگرفتن در آن بازی را داشت. ای کاش اشتباهات آن گونه رقم نمی خورد.

استقلال باید در نیم فصل تقویت شود!

بازیکن اسبق استقلال با بیان اینکه مشکلات فنی تیم ریشه در همان شرایطی دارد که نکونام از آن گلایه می کرد گفت: هیچ شخصی به اندازه نکونام در حال حاضر نمی داند مشکل تیمش چیست پس خیلی نیاز نیست کسی آن را بازگو کند اما مشکلاتی که در دفاع وجود دارد قطعا در ادامه حل می شود. نکونام در اوایل فصل به خاطر اینکه می دانست چه مهره هایی در چه پست هایی نیاز دارد نگران بود.

او درباره اختلاف نظر خطیر و نکونام گفت: ما هم بنا به گفته های دو طرف موضوع را حل شده می دانیم و می خواهیم نکونام و تیمش در آرامش کار کنند. تنها نکته ای که به آن ایمان دارم این است که جواد نکونام فقط برای تیم تلاش می کرد و خواسته شخصی نداشت.

استقلال باید در نیم فصل تقویت شود!

امیرآبادی درباره دیدار استقلال و هوادار در هفته ششم لیگ برتر گفت: درست است که در ابتدا دو گل عقب افتادیم اما این یکی از شیرین ترین کامبک های استقلال بود. قبول دارم که که نباید دو گل به آن شکل دریافت می کردیم اما اینکه تیم در چنین بازی توانست بازی باخته را جبران کند ارزش زیادی دارد و این نشان می دهد با تمام مشکلاتی که وجود دارد نکونام تیمش را ساخته و شخصیتی که ما از استقلال انتظار داریم در حال شکل گیری است.

او در پاسخ به این سوال که آیا با شرایط فعلی بازهم نیازی به خرید بازیکن ستاره در تیم می بیند یا نه گفت: قطعا. من به زحمات تمام بازیکنان احترام می گذارم اما ببینید بازیکنی مثل مهرداد محمدی چگونه می تواند تفاوت ها را رقم بزند. پس اگر نکونام بتواند بازیکنانی که برای تقویت تیمش نیاز دارد را جذب کند اوضاع تا چه اندازه فرق می کند. شاید مربی دیگری جای نکونام بود با شرایط فعلی به شکلی عمل می کرد که بازیکنانش انگیزه نداشته باشند و نتایج بدی می گرفت و همه را با نداشتن مهره توجیه می کرد اما او این کار را نکرد پس باید برای حل شدن مشکلات در نیم فصل دست او را باز بگذارند.

بیشتر بخوانید:

258 258

دکمه بازگشت به بالا