ورزشی

استقلال خوزستان با ویسی دوباره اوج می‌گیرد؟

استقلال خوزستان با ویسی دوباره اوج می‌گیرد؟

دوری 4 ساله استقلال خوزستان از لیگ برتر پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری اخبار ورزشی، استقلال خوزستان سال‌ها پیش توانسته بود؛ با پشت سرگذاشتن سرخابی‌های پایتخت و سپاهان اصفهان و در عین ناباوری بزرگترین شگفتی تاریخ لیگ برتر را رقم بزند، با تفاضل گل بهتر توانست گوی سبقت را از پرسپولیس برباید و در نهایت قهرمان پانزدهمین دوره لیگ برتر شود.

آبی‌های خوزستان که رفته رفته بر تعداد طرفدارانش در شهر اهواز افزوده می‌شد سال بعد با حضور در لیگ قهرمانان آسیا توانست مجوز صعود از مرحله گروهی را کسب کند اما در مرحله یک هشتم مغلوب الهلال عربستان شد.

استقلال خوزستان که سابقه نایب قهرمانی در سوپر جام را دارد کم کم با رفتن ستارگانش به سایر تیم‌های مدعی از کورس و نیمه بالای جدول فاصله گرفت و در اثر بی توجهی مسئولان در سال 97 با کسر امتیاز توسط فیفا مواجه شد و به لیگ یک سقوط کرد.

سرانجام سیروس پور موسوی مربی بومی با استفاده از بازیکنان جوان و بومی توانست به دوری 4 ساله استقلال خوزستان از لیگ پایان دهد و با صعود خود مانع از کم شدن سهمیه خوزستان در سطح اول کشور شود.

باید دید سیروس پور موسوی که در قهرمانی استقلال خوزستان نقش بسزایی به عنوان دستیار عبدالله ویسی داشت می‌تواند این بار در قامت سرمربی قهرمانی گذشته را تکرار کند.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا