ورزشی

استقلال واقعی را از هفته دهم ببینید

در گفت‌وگو با اخبار ورزشی مترشد شد

داوود روستمی: استقلال واقعی را از هفته دهم ببینید

پیشکسوت استقلاد گفت: استکلل تیم خوبی است و به مرور زمان از آن بهتر هم می شود

داود Ростми, пишксот истеклгал Техран др гифтуго и профессионный گروهп ужити در گروه: آبی پوشان در نیمه اول به گل رسید و عقب افتاد اما در نیمه دوم استقلال بر بازی مسلط شد. تغییرات ساپینتو باعث شد استقلال به شرایط عادی خود بازگردد. استقلال تیم خوب است و احساس می کنم به مرور بهتر می شود.

वी है रोंड अबीहा डर दू वेट वेट लेग लाा من کل بازی هفته اول استقلال را ندیدم و نمی توانم نظر محکم و منصفانه ای داشته باشم. ساپینتو را به عنوان سرمربی انتخاب کنید؟ ضمناً هر مربی ای که برای تیم های ایرانی انتخاب می شود قطعاً مورد بررسی قرار گرفته و شرایط او ارزیابی شده است. باشگاه استقلال نیز رزومه او را بررسی کرد. بعید است این تیم بدون فکر و تحلیل ساپینتو را انتخاب کرده باشد.

رستمی ادامه داد: فكر مي‌كنم sapinto يك مربي كاربلد است. अधिक कह गुज़ा हम है अव जोड आस्त اگرچه در بازی دوم یک برد وجود داشت، اما اکنون نمی توانیم به شما بگوییم که فوق ستاره برنده است یا خیر.

پیشکسوت ابی‌پوشان درباره عملکرد نقل و انتقالات این تیم اضافه شد: استقلاد در نقول و تصفيه علي كار كردن و شاه‌مهره‌ها را عصاف كرده است. بابایی، قیدی، محیبی و خیلی های دیگر جذب می شوند و مدافعان این تیم هم برگشته اند. فکر می کنم از هفته دهم شاهد یک تیم کامل و آماده باشیم.

روستمي احراة تحميل استقلاب قابليت ملوان گفت: بازگشت استقلال به بازی با حمایت و ذهنیت بازیکنان محقق می شود که نکته مثبتی است. تعویض ها واقعا عالی بودند. رضاوند خوب بود و دیگران هم به نوبه خود خوب کار کردند. اگر ترکیب اصلی و ساختار تیم مشخص شود، استقلال بهتر می شود. می توانیم روی این تیم حساب کنیم.

او گفت: فوتبال کاملا سنتی است. مدعیان مثل همیشه استقلال، پرسپولیس و سپاهان هستند. امکان درخشش تیم ها و رسیدن به نیمه بالای جدول وجود دارد اما عدم ثبات آنها ادامه خواهد داشت. גלּחָר בקּשְׁ שְׁפִי ב סלאבט ظاهر نشده است اما נויי מרבי קוקיקי ניסט. در مورد فولاد تئوری ندارم اما تراکتورسازی را می شناسم. در نهایت امیدوارم استقلال موفق باشد و هواداران این تیم در پایان لیگ خوشحال شوند.

خبرنگار: علی رضایی

انتهای پیام//

دکمه بازگشت به بالا