ورزشی

استقلال و پرسپولیس قابل واگذاری نیستند/ به نفع بخش خصوصی هم نیست – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، امیررضا خادم در مورد حرکت بین باشگاه های استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: “آنچه باید در وزارت ورزش اتفاق بیفتد مشخص شده است و از آن زمان تاکنون سازمان خصوصی سازی باید قیمت ها را تعیین کند و دولت باید مراقب آن باشد.” ، وزارت ورزش عضو این مجموعه است. این اتفاقات در روزگار ما اتفاق می افتد.

وی ادامه داد: “شرایط لازم برای نقل و انتقالات تعیین شد و پاکت نامه باز شد اما پس از آن حاشیه ای به وجود آمد و حالا بعد از گذشت چند سال به نظر می رسد همه راضی هستند که در آن زمان برنده پاکت نامه به باشگاه پرسپولیس تحویل داده نشده بود.”

خادم در گفتگو با برنامه رادیو گلهای جوان رادیو ، افزود: برای قیمت باید کارشناسان اظهار نظر کنند. قیمت قبلاً توسط سازمان خصوصی سازی تعیین شده بود که بسیار بی ربط است.

معاون سابق وزیر ورزش ادامه داد: “با اطلاعاتی که از این دو باشگاه دریافت کردم و در آن زمان با وزیر اقتصاد صحبت کردم و به اوضاع رسیدگی کردیم ، متوجه شدیم که این حرکت اشتباه بوده است ، اما وقتی تصمیم بزرگی برای حرکت بود ، تمام تلاش خود را کردیم تا این اتفاق بیفتد.” انجام شد سرانجام چهار حراج برگزار شد اما این اتفاق نیفتاد.

اما حالا چیز دیگری در سال 1997 ، وقتی بودجه سال آینده بسته شد ، در مذاکرات من ، ورود هر دو باشگاه را به بورس در اولویت قرار دادم. من هم به مقام وزارت ورزش گفتم. OTC همچنین الزامات خاص خود را دارد و با بورس کالا تفاوت دارد.

امیررضا خادم در مورد اینکه آیا این دو باشگاه قابل انتقال هستند یا خیر گفت: پایان داستان این است که هر دو باشگاه نه قابل انتقال هستند و نه در بخش خصوصی.

دکمه بازگشت به بالا