ورزشی

استقلال یک – صنعت نفت یک/ دومین تساوی آبی‌ها در لیگ رقم خورد

طبق گزارش ها شفافدر هفته پنجم رقابت های لیگ برتر ، دو تیم استقلال و صنعت نفت آبادان به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در این بازی احمد موسوی در دقیقه 50 و محمد طیبی در دقیقه 82 برای استقلال و صنعت نفت آبادان گلزنی کردند.

با این نتیجه ، استقلال با 8 امتیاز در جدول مسابقات لیگ برتر در جایگاه سوم و صنعت نفت با اختلاف امتیاز با 8 امتیاز در مکان پنجم قرار دارند.

نیمه وقت

دقایق ابتدایی بازی بیشتر در میانه میدان بود و هر دو تیم یکدیگر را آزمایش کردند تا بتوانند به اهداف مربوطه خود راه پیدا کنند.

تیم آبی پوشان پایتخت سپس با ورود به نیمه مقابل تلاش کردند جای خود را بدست آورند اما دفاع از صنعت نفت به دانشجو محمود فکری فرصت نداد.

تا دقیقه 25 مسابقه زردپوشان و آبی پوشان آبادانی پایتخت بدون فرصت های ویژه ادامه داشت و درگیری استقلال و صنعت نفت فرصتی برای گلزنی هر دو تیم فراهم نکرد.

این دیدار در دقایق پایانی نیمه اول برگزار شد ، زمانی که بازی بیشتر در وسط زمین بود و هر دو تیم قادر به ایجاد موقعیت روی گلهای خود نبودند. دفاع صنعت نفت مانع از نزدیک شدن استقلال به محوطه جریمه شد و بازی بدون گل پیش رفت.

موقعیت اول بازی در دقیقه 41 انجام شد و محمد نادری می خواست با حضور در محوطه جریمه صنعت توپ را به دروازه حریف بفرستد اما حضور حامد فلاح زاده باعث شد این موقعیت به صورت نیمه وقت برای استقلال تمام شود.

در پایان تلاش هر دو تیم برای گلزنی بی فایده بود ، بنابراین بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم

جدی ترین موقعیت بازی در نیمه دوم اتفاق افتاد و همین وضعیت منجر به گل اول استقلال شد. در دقیقه 50 مهدی قائدی با حضور در محوطه جریمه حریف ، توپ را به دروازه حریف فرستاد که با یک فشار ناقص از صنعت نفت همراه بود و سپس احمد موسوی موفق شد توپ را در ریباند وارد دروازه شاگردان پورموسوی کند و بازی را رقم بزند. 1-0 ارتقا independence استقلال.

پس از گل اول بازی سرعت گرفت و بازیکنان استقلال انگیزه بیشتری برای رسیدن به محوطه جریمه حریف و به ثمر رساندن گل دوم داشتند. در عوض ، صنعت نفت تلاش می کند توپ و میدان را بدست آورد تا گل های تساوی را به ثمر برساند. بودن.

از دقیقه 65 حمله هر دو تیم بیشتر شد. در ابتدا داریوش شجاعیان در محوطه جریمه حریف ظاهر شد و شلیک هایی زد که نمی توانست ورود صنعت نفت را تهدید کند. سپس صنعت نفت در یک عملیات ترکیبی به محوطه جریمه استقلال رسید اما ضربه ریکانی توسط احمد موسوی مهار شد و توپ به کرنر رفت. صنعت نفت وضعیت خطرناک دیگری را در گوشه جاده ایجاد کرد ، اما رفتن رشید مظاهری نتایج را به سود کارگران یقه آبی در پایتخت ترک کرد.

در دقیقه 73 صنعت نفت آبادان موفق شد دروازه استقلال را باز کند اما داور صنعت نفت آبادان را آفساید توصیف کرد. طالب ریکانی در محوطه جریمه استقلال ، مرکز بازیکنان صنعت نفت موقعیتی به دست آورد و توپ را به سمت دروازه آبی ها فرستاد ، اما داور گل این بازیکن را آفساید اعلام کرد.

بازی با سرعت بیشتری ادامه پیدا می کند و آبی ها با حملات بیشتر سعی در سازماندهی بهتر بازی دارند.

فشارهای صنعت نفت آبادان همچنان ادامه دارد. در دقیقه 82 محمد طیبی روی ضربه ارسال شده استقلال در محوطه جریمه موقعیتی به دست آورد و موفق شد دروازه استقلال را باز کند تا نتیجه بازی به تساوی برسد.

بعد از گل تساوی ، صنعت نفت انگیزه بیشتری برای گلزنی داشت اما شانس گلزنی این تیم بی فایده بود. از طرف دیگر استقلال دوباره برای پیروزی تلاش کرد اما شانس این تیم موفقیت آمیز نبود.

در پایان تلاش هر دو تیم برای به ثمر رساندن گل پیروزی نتیجه ای نداشت تا اینکه بازی با یک گل بدون گل به پایان رسید و هر دو تیم با یک امتیاز زمین را ترک کردند.

ترکیب استقلال: رشید مظاهری ، محمد نادری ، محمد حسین مرادمند ، عارف غلامی ، احمد موسوی (90 دقیقه – محمد دانشگر) ، فرشید باقری ، آرش رضواند (هراویه میلیچ – 70 دقیقه) ، مهدی مهدی پور ، داریوش شجاعیان (79 دقیقه – سجاد آقایی) ، مهدی قائدی و ارسلان مطهری

ترکیب صنعت نفت آبادان: حامد فلاح زاده ، حسین ساکی ، محمد اهل شاخا ، محمد طیبی ، عبدالله ناصری ، امید حامدی فر ، محمود مطلق زاده ، حسن بیت سعید (89 دقیقه – علی الکثیر) ، طالب ریکانی ، سید فخر تهامی و رضا خالقی فر.

دکمه بازگشت به بالا