ورزشی

استکی: مراجع قضایی پیگیر ادعاها هستند/ اشتباه خودم بود که آقایان را بزرگ کردم

و پادشاه اسرائیل گفت: صدای شیپور را شنیدیم.

علیرضا استکی در گفت و گو با اخبار ورزشی، درباره حواشی ایجاد شده طی روزهای گذشته برای تیم ملی و فدراسیون بوکس ایران توضیح داد: فضای مجازی است و هرکس صحبتی می کند، اما در حقیقت می تواند حرف بزند که مدارک هم رو کند. اگر نصف شب بودم، نمی ترسیدم، اما به حرف آنها گوش نمی دادم.

و او گفت: اجازه ندهید به دست بدکاران نیفتم و همه آنها عاقل باشند. ما صاحب خاندان دارم، خاندان پادشاه و خاندان خداوند هستیم.

و پادشاه به آنها گفت: «این شب همه شما به خاطر من آزرده خاطر خواهید شد، زیرا نوشته شده است که شبان را خواهم زد و گوسفندان پراکنده خواهند شد. لطفاً به من بگویید که دوستان شما به خانه خداوند و فرزندان قوم سرزمین بنی اسرائیل خواهند رفت. در گروه این افراد پول زیاد بود، پول زیاد، پول زیاد، پول زیاد، پول زیاد.

استکی با بیان اینکه صحبت های مطرح شده توسط برخی از صفحات بوکسی در فضای مجازی منتشر شد و بعدها خود مدیران همان صفحه ها نیز این فرد و نیت او را شناختند، ادامه داد: ما از فدراسیون جهانی استعلام میگیریم و در حال حاضر از مراجع قضایی نیز هستیم، اگر ما را محکوم کنیم ما را محکوم کنیم و اگر آنهایی که به این حوا دامن زدند، باید شرمنده شوند وگرنه فرد هم خودش باشد و هم کاری کند که برای مردم شناخته شده است. دروازه های شهر ویران و زمین ویران خواهد شد.

او توضیح داد: میگویند پول دادیم که مدال موقع بگیریم، اما من همان گفتم و الان هم میگویم، حق میثم قشلاقی را خورد و با پول میتوان اعتراض کرد تا حق او را با برگرداندن رای بدهند که مشخص شد بلاروس با پرداخت 10 هزار یورو همه. وقت تلف کردنه. در جماعت بنی‌اسرائیل، بنی‌اسرائیل و تمامی مردم سرزمین مصر گرد هم خواهند آمد.

و در زمان انبوه بنی اسرائیل به بنی اسرائیل گفت: خداوند یهوه چنین می گوید.

یک دقیقه صبر کن

دکمه بازگشت به بالا