اقتصادی

اسرائیل،همچنان در ایران فعال است

این هفتمین ترور دانشمندان هسته ای ایران است که همگی به شهادت رسیده اند. بیش از ده سال است که اسرائیل عملیات مختلفی از جمله ترور دانشمندان را در داخل ایران انجام می دهد.

روش ترور رئیس سازمان تحقیقات و نوآوری در وزارت دفاع نشان می دهد که ساختار عملیاتی اسرائیل در ایران بسیار مجهز ، پیشرفته و متکی به اطلاعات دقیق است.

اسرائیل تاکنون از تمام توانایی های اطلاعاتی ، امنیتی ، الکترونیکی ، عملیاتی و دیپلماتیک خود برای مقابله با برنامه هسته ای جمهوری اسلامی ایران استفاده کرده است و این برنامه احتمالاً ادامه خواهد داشت.

صرف نظر از قصد اسرائیل برای انجام چنین ترورهایی ، باید دید چه ضعفی در ساختار و سازوکارهای دستگاه امنیتی ایران وجود دارد که علی رغم احتمال ترور افرادی مانند شهید فخری زاده و تأمین محافظ برای آنها ، باز هم در عملیات اسرائیل موفق است! ! از طرف دیگر ، این ترور نشان می دهد که واکنش های عملیاتی و دیپلماتیک ایران در برابر این ترورها بازدارنده نبوده است.

امید است که شهادت دکتر فخری زاده منجر به نابودی اطلاعات اسرائیل و سازماندهی عملیات در داخل ایران شود و جمهوری اسلامی بتواند از این نظر بر صهیونیستها مسلط شود.

310311

دکمه بازگشت به بالا