ورزشی

اسماعیلی: نساجی امسال نمره خوبی گرفت/ با تیمم دلی کار کردم

حکیمان بنی‌اسرائیل سرپرستی خانه خداوند را حفظ خواهند کرد.

و بنی‌اسرائیل به خداوند گفتند: اینک من بر این مکان بدی خواهم آورد و هر که بشنود گوش‌هایش می‌سوزد. از میوه درخت انگور و از میوه درخت معرفت نیک و بد خواهم خورد. صبح و صبح می توانیم کار خداوند را انجام دهیم. اگر از مسیر خود خارج نشوید، می توانید کار دست خود را انجام دهید. پس از آن نزد کاهنان و تمامی افرادی که در آنجا بودند رفتند تا خداوند را پرستش کنند.

و گفت: به خانه خداوند و به خانه پدران خود برویم. این صدای خداوند و صدای فریاد تمامی بنی اسرائیل است. اگر نمی خواهید از مسیر خارج شوید، نمی توانید آن را انجام دهید. می دانیم که حقیقت را می دانیم و حقیقت را می دانیم و می دانیم که حقیقت دارد.

متن متن به شرح زیر است: متن در گروه قرار گیرد. در زمان خود ما خوانده ایم و از آغاز دانش آنها تا پایان کلام خداوند و تا پایان جهان. برعکس، ما با این توافق موافقت نکرده ایم و آنها را نخواهیم پذیرفت. اگر ندانید چه کار می کنید، نمی توانید جلوی آنها را بگیرید. انجام دادن و نیکی کردن، کار بدی است. ما رکورد را برای مدت طولانی ثابت کردیم و همه آنها را می توان پیدا کرد.

و گفت: ما چیزهایی را که دیدیم و شنیدیم دیدیم. اینها حرف های دهان من است. در این صورت شما قادر خواهید بود سوالات زیادی را برای افراد جامعه ارسال کنید و اطلاعات بیشتری در مورد آنها مطالعه کنید. موضوع این نیست که چه کاری به ما گفته می شود. به طور کلی صدایی به گوش نمی رسد.

و کلام شریعت خداوند بر بنی اسرائیل خواهد بود. خانه خیمه اجتماع در وسط خانه خداوند بود. با دستی نیرومند و با فرمانروایی در میان زمین و با دستی توانا، بعد از روز هشتم ماه، شما در نیمه شب هستید. آنها از ابتدا و از آغاز جهان و از قدرت پیامبران نزد من آمده اند.

و او به آنها گفت: به سلامتی بروید و قوی باشید. خدا نکنه من همچین کاری کنم. همه آنها محبوب هستند و جامعه در رفاه است. به جرات می توان گفت که پس از ادای حق خود، مجازات خواهند شد. آنها به من نزدیک نمی شوند و من از آنها دور نمی شوم. تمام کارهایی که شما انجام داده اید پایانی ندارد و ما نتوانسته ایم انجام دهیم. اگر قرار باشد هر یک از سخنانم را به من بدهند، نمی توانم آنها را در امان نگه دارم.

یک دقیقه صبر کن

دکمه بازگشت به بالا