ورزشی

اسکوچیچ به این بازیکن دلخوش شد/عکس

به گزارش یک خبرگزاری اخبار ورزشی؛ حضور دائم یا شانس کوتاه در تیم ملی برای بازیکنی که می خواهد جایگاه دائمی در لیست ملی را بدست آورد تفاوتی ندارد ، زیرا او ارزش پیراهنی را که می پوشد می داند و متوجه می شود که این امید یک کشور است ، و کریم انصاری یک نمونه است. این بازیکن است.
انصاری فرد که اکنون کاپیتان دوم تیم ملی است و در سال های اخیر عملکرد ضعیف و خوبی در تیم ایران داشته است ، دیروز از دقیقه 80 بازی با هنگ کنگ وارد زمین شد و فقط چهار دقیقه وقت داشت از طریق دفاع لایه ای حریف. بسیار خوب ، مهدی ترابی را درون تور نگه دارید.

شماره تیم ملی 10 ایران که در سه مسابقه مقدماتی جام جهانی مقابل هنگ کنگ ، کامبوج و بحرین به میدان رفته و در هر سه مسابقه 5 گل به ثمر رسانده است ، در دو دیدار گذشته برابر عراق و هنگ کنگ به عنوان بازیکن تعویضی بازی کرده است. به میدان بروید که در مسابقه دیروز یک گل ایجاد کرد.

اسکوچیچ بازیکنان / عکسها را به وجد می آورد

انصاری فرد که در حال حاضر با 6 گل بهترین گلزن تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی 2022 است و سومین گلزن برتر این رقابت ها است ، هرگز از نیمکت نشینی در تیم ملی شکایت نکرده و هر بار که به عنوان بازیکن به طور منظم یا جایگزین ، او بهترین تلاش خود را می کند. او خودش را برای گلزنی تنظیم کرد.

مهدی طارمی و سردار آزمون در دیدار روز گذشته تیم ملی برابر هنگ کنگ گرفتار یک دفاع مستحکم شدند و با حضور 69 دقیقه ای در زمین نمی توانند خطری جدی ایجاد کنند اما انصاری فرد پس از حضور در این مسابقه و استفاده از آن گل خوبی زد تجربه او پدر می تواند در هر زمان از بازی یک مهره قابل اعتماد برای Skochic باشد.

256 251

دکمه بازگشت به بالا