ورزشی

اطلاعات «صفر» تیم بسکتبال سه نفره بانوان از حریفانش در قونیه – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

افسانا حسن نایبی در گفتگو با خبرنگار آنلاین درباره شرایط تیم ملی بسکتبال 3 در 3 زن برای حضور در بازی های کشورهای اسلامی توضیح داد.

و با بیان اینکه تمرینات این تیم برای حضور در بازی ها همچنان در حال پیگیری است، خاطرنشان کرد: 18 اسفند زمان اعزام بسکتبال بانوان به قونیه است تا آن زمان مانند روزهای گذشته دو جلسه تمرینی خواهیم داشت. در آکادمی ملی المپیک این تمرینات از برنامه منظم مبتنی بر بدنسازی، تیراندازی و تاکتیک پیروی می کنند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال 3 در 3 بانوان با بیان اینکه 6 نفر در ترکیب این تیم حضور دارند، گفت: برای حضور در بازی های کشورهای اسلامی ترکیب 4 نفره خواهیم داشت اما قبل از زمان سفر. این ترکیب به صورت رسمی اعلام خواهد شد.”

حسن نایبی از آمادگی تیم ملی بسکتبال 3 نفره بانوان ابراز رضایت کرد اما نتایج در قونیه را وابسته به شرایط بازی و موقعیت حریفان خواند.

وی با اشاره به اینکه ترکیه، سنگال و اردن رقبای تیم ملی بسکتبال بانوان در مرحله مقدماتی بازی های کشورهای اسلامی هستند، در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه آیا پیش بینی ای برای صعود از مرحله مقدماتی دارید؟ وی پاسخ داد و گفت: عملکرد بازیکنان و نتیجه گیری به دو عامل بستگی دارد. یا باید تجربه رقابت با رقبا را داشته باشیم یا شرایط ارزیابی بازیکنان آنها را داشته باشیم. در هائی که بری ما هییک از این دو فاکتور مهیا نیست

اطلاعات «صفر» در مورد تیم بسکتبال سه زن از رقبای خود در قونیه

سرمربی تیم ملی بسکتبال 3 در 3 بانوان با تاکید بر اینکه شاگردانش تجربه رقابت با ترکیه، اردن و سنگال را ندارند، گفت: فیبا در حال بارگذاری فایلی متشکل از فیلم های تیم های شرکت کننده و معرفی بازیکنان خود است. برای رویدادهایی که توسط خودشان سازماندهی می شوند. به این ترتیب می توانیم شناخت نسبی از تیم ها به دست آوریم. بازی های اسلامی زیر نظر فیبا برگزار نمی شود و بنابراین ما این شرایط را نداریم.

وی ادامه داد: با شناخت صفر رقبا در بازی های اسلامی شرکت می کنیم. تمام اطلاعات مربوط به این موضوع این است که ترکیه به عنوان میزبان حداکثر تلاش خود را برای صعود به فینال و مسابقات قهرمانی انجام داده است. سنگال به عنوان یک کشور آفریقایی قطعا بازیکنانی با شرایط بدنی خوبی در اختیار دارد و اردن همیشه یکی از بهترین تیم های بسکتبال آسیا بوده است.

حسن نایبی تاکید کرد: این اولین بار است که تیم بسکتبال سه نفره بانوان در بازی های اسلامی شرکت می کند. با همه اینها تالهمان ین است خوب را زوجة را زوجة و بغومة از غروفمان کیمنیم. البته از هر گروه دو تیم صعود می کنند و امیدواریم یکی از این دو تیم باشیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان با تاکید بر اینکه اولین دیدار در بازی های کشورهای اسلامی سخت ترین دیدار محسوب می شود، گفت: این مسابقات کاملا دست خالی خواهد بود اما برای رقابت با دومین مسابقه و رقبای سوم، می‌توانیم اولین دیداری که در قونیه داشتند، اطلاعات بهتری نسبت به شرایط خود داشتند.

دکمه بازگشت به بالا