ورزشی

اعتراض خداداد عزیزی به شرایط تیم ملی

                                                                                                                                                                                                            خداداد عزیزی به وضعیت تیم ملی اعتراض کرد

طبق گزارش ها شفافخداداد عزیزی درباره وضعیت تیم ملی ایران در راه رسیدن به فینال مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 قطر ، گفت: امیدوارم اتفاقات خوبی برای ایران رخ دهد. همه ما دوست داریم اتفاقات خوبی برای تیم ملی رخ دهد و بتوانیم از این سطح بالا برویم. کار ما سخت است و شاید ربطی به بازی تدارکاتی نداشته باشد ، اما متأسفانه دیدار دوم ما برابر بحرین است و اگر نتوانیم در این مسابقه پیروز شویم کار ما بسیار دشوار خواهد بود.

وی در مورد اردوی آماده سازی بحرین در اوکراین و بازی دوستانه عراق بین تاجیکستان و نپال ، در شرایطی که ایران آمادگی خوبی برای ادامه مسابقات ندارد ، گفت: “متاسفانه ما از نظر لجستیکی همیشه ضعیف بوده ایم و این در این دوره نیز تکرار شده است. “” اصلاً عجیب نیست. فقط در زمان کیروش از نظر آمادگی بازی و اردو وضعیت خوبی داشتیم. ما در حال حاضر جلسه مقدماتی نداریم و کار بسیار دشواری پیش رو داریم.

مهاجم سابق تیم ملی ایران در مورد اضافه شدن کریم باقری به کادر فنی تیم اظهار داشت: باقری بازیکن بزرگی است و شخصیت بزرگی محسوب می شود. او توانست رشد کند و خیلی خوب به تیم ملی اضافه شد. امیدوارم رویداد در بحرین بتواند به نفع تیم ملی باشد.

عزیزی که در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2006 با تیم ملی ایران و صعود ایران به جام جهانی آلمان وضعیتی مشابه وضعیت فعلی دانشجویان اسکوچیچ را تجربه کرده است ، گفت: “شرایط آن زمان نبود و ما نمی توانیم بگو چون در آن زمان اتفاق افتاده است ، باید همین اتفاق رخ دهد. با این حال ، تیم ملی ایران همیشه در شرایط دشوار بهتر بازی می کند. امیدوارم بچه ها این شرایط دشوار را بهتر درک کنند و در بقیه بازی برنده شوند. ما باید همه مسابقات و اگر در یک مسابقه عقب بیفتیم ، کار بسیار دشوار خواهد بود.

وی درباره انتقاد از دعوت یا عدم دعوت برخی از بازیکنان به اردوی تیم ملی ایران اظهار داشت: نظر مردم متفاوت است و هرکسی بازیکنان مورد نظر خود را دعوت می کند. طبیعتاً با دعوت هر بازیکن انتقاداتی شد و سرمربی تیم ملی خودش را به خطر انداخت. فکر نمی کنم اتفاق خاصی در این اتفاق بیفتد و اسکوچیچ بازیکنانی را به میل خودش دعوت کرده است.

دکمه بازگشت به بالا