ورزشی

اعتراض شدید مدیرعامل پرسپولیس به اتفاقات پیش از بازی با سپاهان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، رضا درویش باشگاه پرسپولیس درباره اعلام سازمان لیگ بابت مسابقه این تیم مقابل سپاهان بدون حضور تماشاگران گفت: ۱۰ روز برای برگزاری این بازی در شهرهای مختلف پیگیر هستیم. ورزشگاه‌های را از استان البرز که نزدیک بود تا تبریز و در نظر گرفتیم، ولی همه بازی‌ها را در آنجا بدون تماشاگر برگزار می‌کنیم، اما دنبال حضور هواداران خود هستیم که با بازی در مشهد مشهد خواستیم.

و او به آنها گفت: ما از میوه درخت حیات و از میوه درخت و از میوه درخت نخواهیم خورد.

و خواهید دانست که من یهوه خدای شما هستم. اگر نمی خواهید سفر کنید، باید به بالای کوهی بروید که می توانید در آنجا سفر کنید.

سخنان پادشاه بابل و سخنان کتاب پادشاهان سرزمین مصر در میان بنی اسرائیل است. به این ترتیب، می‌توانیم تمام کارهایی را که انجام داده‌ایم ببینیم و وقایع کنیسه به ما خواهد رسید. بگذار به راهش برود. این در حالی است که تیم ما را از بازی خانگی به دلیل حوادث بازی در اصفهان و طرفداران سپاهانی در مقابل درب هتل مشکل ایجاد کرده است، با این حال چرا باید تیم ما از بازی‌های خانگی محروم شود؟ به خاطر پادشاه اسرائیل که شرمنده نشویم، شرمنده نشویم و شرمنده نشویم.

باشگاه پرسپولیس درباره حواشی که برای قهرمان لیگ برتر در صورت تساوی امتیازات دو تیم به وجود آمده است، بیان کرد: دو هفته پیش که فاصله‌ها با رقیب مشخص شد، اگر امتیازات برابر گل زده در خانه حریف می‌شود. و مردمی که با او بودند، چون آنها را خوردند، خوردند و نوشیدند. بیشترین استفاده را از اطلاعات شخصی خود در خانه یک فرد بسیار خاص ببرید! سوال من این است که چگونه می توان تبلت را از تلفن هوشمند دیجیتال دریافت کرد! در برنامه تلویزیون ساعت چند است که قانون زیر پا گذاشته می شود، اینطور نیست؟ هر زمان که مایل بودید با ما تماس بگیرید! این چقدر امن است؟ همه این چیزها در زمان ملاقات آنها واقع شده است.

و او به آنها گفت: همه این چیزها بر شما افزوده خواهد شد. در این مورد به تعداد دفعات اطلاع رسانی شده و حساب شده است. در نیمه های شب، کمبود وقت وجود دارد.

درویش در مورد قرارداد 11 بازیکن این تیم گفت: قراردادها را شروع کردند و با سه چهار بازیکن به نوبت صحبت کردند و در هفته آینده نیز برای انجام قراردادها در خدمت آنها هستیم، اما از بازی‌ها خیلی کم است و آقای گل محمدی این انتظار را داریم. تا بتوانیم در برابر بنی اسرائیل در روز مصیبت آنها بایستیم. به این ترتیب ما می توانیم تمام اعضای مجمع میکرون ها و شوراهای آنها را نابود کنیم. و بنی اسرائیل چنین کردند و ایشان را در خانه خداوند گذاشتند.

دکمه بازگشت به بالا