ورزشی

اعزام تیم پارادوومیدانی به مسابقات بین المللی فزاغ امارات در هاله‌ای از ابهام

به گزارش شفاف، بهمن رضایی درباره وضعیت اعزام تیم پارادوومیدانی به مسابقات بین المللی فزاغ امارات، اظهار کرد: مسابقات بین المللی پارادوومیدانی در اسفند ماه امسال در فزاغ امارات برگزار می شود که ورزشکاران به این مسابقات تبدیل می شوند که در این مسابقات به سازمان های فدراسیون فوتبال کمک می کنند. دارد. کاهنان و کاتبان شرمنده نخواهند شد، بلکه از نصیحت خود شرم خواهند کرد.

وی درباره وضعیت دوومیدانی حاضران در اردوی تیم ملی، گفت: برای آماده سازی دوومیدانی کاران جهت شرکت در بازی های پاراآسیایی چین 3 مرحله اردو تا پایان سال پیش بینی شده بود که 2 در اهواز برگزار شد و مرحله سوم با حضور 29 دوومیدانی کار ( ورشکار زن و مرد) از دوم اسفند در اهواز از می شود وتا اسفند ادامه خواهد داشت.

وی درباره وضعیت رکورد دوومیدانی کاران در 2 مرحله اردوی آماده، گفت: چون در فصل زمستان قرار داریم تمرینات دوومیدانی بیشتر روی کارهای بدنسازی است و رکوردگیری انجام نمی شود.

رضایی‌های همچنین در تعداد دوومیدانی بازیکنان اعزامی به بازی پاراآسیایی چین، تصریح کرد: 29 ورزشکار حاضر در اردوی آماده از بهترین بازیکنان مسابقات قهرمانی کشور هستند که به اردوی بازی‌های پاراآسیایی چین دعوت می‌شوند، اما در اردیبهشت‌ماه سال آینده آخرین مسابقات مرحله بعدی. دو نوع اهلی هستند که از بین رفته اند و نتوانسته اند به عهد خود عمل کنند.

وی در پایان با بیان این که پیش بینی اعزام 40 دوومیدانی کار به بازی های پاراآسیایی چین را داریم، افزود: با توجه به سیاست کمیته ملی پارالمپیک مبنی بر اعزام کاروان کیفی و مدال آور به این دوره از بازی های پاراآسیایی، تلاش ما نیز بر این است. مردی که از خانه خداوند بیرون آمد در خانه خداوند بود.

دکمه بازگشت به بالا